Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord e-mail en KPN ID niet hetzelfde

• 26 juni 2021
  • 5 reacties
  • 934 keer bekeken

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Als ik naar “Mijn KPN” gaat producten thuis instellingen dan nieuw email account aanmaken moet ik opnieuw inloggen met mijn KPN ID alleen herkend het systeem niet mijn gegevens en kom dan niet verder in het menu.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen @Meerwillenweten2017, ik begrijp heel goed dat je verwacht dat je wachtwoord van jouw e-mailadres hetzelfde is als dat van je KPN ID. Het e-mailadres waarmee je inlogt is ten slotte hetzelfde :) Tóch is dat niet per definitie waar. Dat komt doordat je e-mailadres en KPN ID verschillende accounts zijn. 

Toen je je KPN ID hebt aangemaakt, bestond je e-mailadres (met bestaand wachtwoord) al. Je hebt toen het KPN ID aangemaakt met een bepaald wachtwoord. Als je destijds, misschien onbewust, daar een ander wachtwoord ingevuld hebt, werkt dus niet hetzelfde wachtwoord dat je voor je e-mailadres gebruikt. Dit kan je natuurlijk wel recht trekken door het wachtwoord van je KPN ID (of het wachtwoord van je e-mailadres) opnieuw in te stellen. De wachtwoorden kunnen en mogen hetzelfde zijn, maar het hoeft dus niet.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18173 reacties
  • 26 juni 2021

Hallo @Meerwillenweten2017 , krijg je een foutmelding? Zo ja, welke?

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Het bovenstaande plaatje geeft elke keer dat mijn wachtwoord niet juist is, terwijl ik hetzelfde gebruikt als "Mijn KPN” dus dit zijn dezelfde inloggegevens

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18173 reacties
  • 26 juni 2021

Dat is vreemd. Op beide plaatsen (MijnKPN én KPN e-mail Instellingen) geldt dezelfde KPN ID / ww.

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Ja inderdaad vreemd maar het lukt e het niet

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemorgen @Meerwillenweten2017, ik begrijp heel goed dat je verwacht dat je wachtwoord van jouw e-mailadres hetzelfde is als dat van je KPN ID. Het e-mailadres waarmee je inlogt is ten slotte hetzelfde :) Tóch is dat niet per definitie waar. Dat komt doordat je e-mailadres en KPN ID verschillende accounts zijn. 

Toen je je KPN ID hebt aangemaakt, bestond je e-mailadres (met bestaand wachtwoord) al. Je hebt toen het KPN ID aangemaakt met een bepaald wachtwoord. Als je destijds, misschien onbewust, daar een ander wachtwoord ingevuld hebt, werkt dus niet hetzelfde wachtwoord dat je voor je e-mailadres gebruikt. Dit kan je natuurlijk wel recht trekken door het wachtwoord van je KPN ID (of het wachtwoord van je e-mailadres) opnieuw in te stellen. De wachtwoorden kunnen en mogen hetzelfde zijn, maar het hoeft dus niet.