Skip to main content

Wij hebben het KPN abonnement opgezegd, en kunnen nog 6 maanden gebruik maken van de email. Nu ben ik het wachtwoord kwijt, hoe kan ik dit aanpassen?

Even bellen met 800 0402, maar neem die bewaartermijn van 6 maanden met een korreltje zout.

 


Hallo @WijnandB , normaal kan je via MijnKPN het wachtwoord van je emailaccount wijzigen, maar na beëindigen van je abonnement heb je daar geen toegang meer. Hopelijk kan klantenservice via 0800-0402 je hierbij nog helpen.

 

Even bellen met 800 0402, maar neem die bewaartermijn van 6 maanden met een korreltje zout.

Spreek je uit ervaring @JanD ? Sinds 2020 kan je de KPN e-mailadressen nog 6 maanden kosteloos gebruiken na opzeggen. Dit is op aanwijzing van het ministerie van Economische Zaken:

Wetsvoorstel maakt overstappen van internet- en telefonieaanbieder eenvoudiger | Nieuwsbericht | Rijksoverheid.nl


Hallo @WijnandB , normaal kan je via MijnKPN het wachtwoord van je emailaccount wijzigen, maar na beëindigen van je abonnement heb je daar geen toegang meer. Hopelijk kan klantenservice via 0800-0402 je hierbij nog helpen.

 

Even bellen met 800 0402, maar neem die bewaartermijn van 6 maanden met een korreltje zout.

Spreek je uit ervaring @JanD ? Sinds 2020 kan je de KPN e-mailadressen nog 6 maanden kosteloos gebruiken na opzeggen. Dit is op aanwijzing van het ministerie van Economische Zaken:

Wetsvoorstel maakt overstappen van internet- en telefonieaanbieder eenvoudiger | Nieuwsbericht | Rijksoverheid.nl

Dat is de theorie, bij sommige providers is het de volgende dag al weg en bij andere providers moet je na jaren nog smeken of ze s.v.p. je account willen verwijderen, wet of geen wet.

 


Welkom op het forum @WijnandB. Na het opzeggen van een abonnement blijven de e-mailadressen inderdaad nog 6 maanden actief. Heb je al contact gehad met het nummer dat Jan en Ruud noemden? Is het daarbij gelukt om weer toegang te krijgen tot je e-mailadres?


Beste Jasper,

Alle tips en hulp heeft nog niet geholpen, het lukt niet. Klantenservice krijgt het ook niet voor elkaar.

Ze hebben aangegeven een ticket aan te maken en dat ik binnen 24h een link krijg waarmee het opgelost zou zijn.  Die 24h zijn intussen verstrekken….


De vraag is ook hoe je die link zou krijgen, als die naar het e-mailadres is gestuurd waar je nu niet bij kunt schiet dat natuurlijk niet zoveel op. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen @WijnandB en daarna een seintje geven? Dan kan ik kijken of ik meer kan zien over dat ticket.


Hallo Jasper,

 

Zojuist aangevuld.

 

Groet,

Wijnand


Dank je voor de gegevens @WijnandB, ik heb het ticket daarmee gevonden. Het lijkt erop dat ze gisteren en vandaag hebben geprobeerd om je te bellen, maar geen contact met je kregen. Bij de poging van vandaag (minder dan een uur geleden) lijkt ook een sms naar je te zijn gestuurd met contactgegevens daarin. Heb je die ontvangen? Als je die hebt kan je de stappen daarin het beste volgen, dan kom je direct in contact met de juiste afdeling. Het 06-nummer wat ze daarbij hebben gebruikt is een ander nummer dan in je profiel staat zo te zien, het gebruikte 06-nummer eindigt op 344. Als dat nummer niet juist is kan ik het nummer wat in je profiel staat toevoegen aan het ticket.