Skip to main content

Heb een probleem bij mijn ouders dat ze nu al meerder keren een sms gehad hebben dat hun email account geblokkeerd is , en als we wachtwoord wijzigen dat in no-time we weer problemen hebben om op de email te komen .. Resetten we het wachtwoord weer, dan doet het het weer eventjes.

 

Wil graag direct contact met iemand die kan uitzoeken wat er op het account gebeurd (Wil wel gegevens doorgeven, in een persoonlijk contact bericht met support maar niet direct via het forum).
Kan geen email adress vinden op de website , welke ik daarvoor kan gebruiken

Heeft u het wachtwoord van het KPN id al eens gewijzigd?


Je kunt ook met KPN bellen op het gratis 0800 0402 nummer. dan heb je sneller contact. Op het forum helpen we als klanten elkaar en springt een moderator bij mocht dat nodig zijn.

In je Forum profiel kun je alle gegevens kwijt in de velden die aangemerkt staan als prive. dat zijn velden die alleen de moderators en jijzelf kan zien (https://forum.kpn.com/settings/profile).

 

 


Dan rijst de vraag: waarom dat emailadres telkens wordt geblokkeerd ? Te veel spam ? Email account gehackt ? Verdacht email verkeer ? …...……….. ?


Ik vraag me af of het goede wachtwoord aangepast word. Het wachtwoord van het email account moet aan gepast worden. En ook het wachtwoord van het KPN id. Dat zijn 2 verschillende wachtwoorden. Beide aanpassen. 


Je kunt ook met KPN bellen op het gratis 0800 0402 nummer. dan heb je sneller contact.

Via de telefonische helpdesk is het onmogelijk om wachtwoorden aan te passen.


Je kunt ook met KPN bellen op het gratis 0800 0402 nummer. dan heb je sneller contact.

Via de telefonische helpdesk is het onmogelijk om wachtwoorden aan te passen.

Klopt, Helpdesk kan je niet helpen aan het juiste wachtwoord, maar wel helpen met de processen erom heen uit te leggen en mogelijk de juiste vragen uitzetten om te achterhalen wat een oorzaak kan zijn als dit echt niet bij de melder zit, En aangezien er gevraagd werd om persoonlijk contact even de contact opties erbij gegeven