Skip to main content

Moet om de haverklap mijn wachtwoord wijzigen, krijg bericht dat wachtwoord onbekend is. Elke 14 dagen?? Wat is hier de oorzaak van? Mailbox is niet vol, wachtwoord voldoet aan de eisen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @JohnAllen , kun je wèl in de webmail komen met je emailaccount en bestaande wachtwoord?

Zo ja, dan staat er in je eigen mailsoftware iets niet goed. Account in je eigen software verwijderen en even opnieuw aanmaken.

 


Ook in webmail kan ik niet inloggen. Niets werkt. Dan maar weer een ander wachtwoord.


Hallo @JohnAllen als he inlogt in de webmail gebruik je dan wèl je volledige emailadres en niet meer de oude gebruikersnaam, dat is namelijk in het laatste kwartaal van 2020 veranderd.

Je kunt nu dus alleen inloggen met je volledige emailadres als gebruikersnaam en een wachtwoord dat aan de eisen van KPN mail voldoet.

Succes.

 


@JohnAllen Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat je zo vaak je wachtwoord moet wijzigen, dit zou niet moeten hoeven. Op het moment dat je je wachtwoord hebt gewijzigd, lukt het dan wel om in te loggen op webmail? 


Ja dat lukt dan prima. Het is mij niet duidelijk dat dit periodiek gebeurt. Op dit moment is alles weer prima. Dank je wel voor jouw reactie. Groetjes John.


@JohnAllen :

Krijg je niet regelmatig een update van jouw emailprogramma ? Of van andere software ? Of leeg je regelmatig één of meerdere buffers ?