Skip to main content
Beste,



Ik probeer op een computer bij outlook mijn mail toe te voegen alleen ben ik mijn wachtwoord waarschijnlijk vergeten.



Maar als ik probeer mijn wachtwoord te herstellen via KPN ID dan vindt het systeem niet mijn email adres.



Als ik inlog doe ik het via mijn mail adres maar zodra ik iets wil wijzigen komt er een ander email adres in beeld te staan.



Als voorbeeld (niet mijn echte mail): inloggen doe ik met piet.pieterman@kpnmail.nl en als ik het wil wijzigen staat er piet.pieterman2@kpnmail.nl en niet piet.pieterman@kpnmail.nl



Mijn email adres werkt gewoon nog op alle ingelogde apparaten.



Kan iemand mijn normale email adres toevoegen aan mijn thuis pakket.
Hoi Dubbelklik, welkom op het forum.



Ik heb het vermoeden dat dit een alias is van een box onder je account. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het e-mailadres waar het om gaat.



Ik hoor graag van je. 🙂
Hallo Alex,



Ikzelf heb het vermoeden dat dit komt door de verhuizing.

Mijn account is tijdelijk op email only gezet en daarna is het denk ik niet op de huidige klantnummer gezet.



Maar dat is maar een gok vanaf mijn kant.



Ik hoor wel wat de oorzaak is.
Je vermoeden klopt, die adressen stonden nog op je oude adres onder een ander klantnummer. Ik heb hiervoor onze technische collega's aangestuurd om dit in een keer te verhuizen naar je nieuwe adres. De collega's pakken dit op binnen 48 uur, het kan zijn dat ze je nog bellen op je 06 nummer. Hou dus je telefoon ook even in de gaten. 🙂
Alex,



Bedankt!
Graag gedaan, laat even weten of het wel of niet is gelukt.
Alex,



Er is nog geen contact geweest en in mijn beleving is er nog niks veranderd.
Hoi @Dubbelklik . @Alex_P is een paar weekjes met vakantie en ik neem het waar.

Ik heb zijn ticket teruggevonden en heb de afdeling gemaild waarom het zo lang duurt. Voorlopig speculeer ik dat het weekend roet in het eten heeft gegooid en dat je vandaag benaderd wordt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten en dan ga ik de boel najagen!
Hallo Erwin,



Alvast bedankt maar geen stress!

Zit geen haast bij.