Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord en gebruikersnaam email kwijt. gebruik KPN POP3 server.

• March 21, 2022
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

AlbersHuizen
Topper
Forum|alt.badge.img

Ben wachtwoord en gebruikersnaam kwijt. gebruik KPN POP3 server. 
hoe kan ik hier weer aankomen? 
probeer mail te installeren op nieuwe Google pixel 6 telefoon

Beste antwoord door RBxx

Hallo @AlbersHuizen 

Als je met je KPN ID inlogt op KPN e-mail instellingen, dan vind je daar een overzicht van je e-mail account(s). Klik op een account, dan kan je daar het wachtwoord wijzigen.

Account-adres en wachtwoord gebruik je vervolgens voor het instellen op je telefoon.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 21, 2022

Hallo @AlbersHuizen 

Als je met je KPN ID inlogt op KPN e-mail instellingen, dan vind je daar een overzicht van je e-mail account(s). Klik op een account, dan kan je daar het wachtwoord wijzigen.

Account-adres en wachtwoord gebruik je vervolgens voor het instellen op je telefoon.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @AlbersHuizen. Ik zie dat @RBxx al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om jouw wachtwoord en e-mailadres in te stellen op jouw smartphone?

AlbersHuizen
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 31, 2022

Hoi @AlbersHuizen. Ik zie dat @RBxx al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om jouw wachtwoord en e-mailadres in te stellen op jouw smartphone?

Opgelost! Dank voor de hulp