Skip to main content

Ik heb nog 2 freeler mailboxen open. Allebei kan ik nog gebruiken op mijn oude computer. Ik wil echter deze mailboxen op een andere computer instellen. Dat lukt voor 1 account wel, maar voor de andere ben ik het wachtwoord kwijt. Via MijnKPN krijg ik deze e-mail accounts niet te zien en kan ik dus ook geen reset uitvoeren. Wie kan mij helpen

@HansVSP 

Vul bij “Privé gegevens” in jouw profiel hier op het forum klantnummer, de naam van de mailbox / het emailadres waar je het wachtwoord niet meer van weet. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan jou verder helpen (o.a. resetten van het wachtwoord).


Gegevens heb ik aangevuld


@HansVSP : ik heb je een privébericht gestuurd met instructies.

Laat je weten of het zo lukt?


Erwin,

 

Bedankt,  het is gelukt

 

Hans


Super! (voor de meelezers, ik heb het wachtwoord gereset en @HansVSP uitgelegd hoe hij zelf een nieuw wachtwoord kan instellen.)


goede avond,

ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn freeler account en ik zie het freeler account ook niet terug in mijn kpn mail overzichten, hoe kan ik weer in mijn freeler account komen?


Hoi @h korten . Kun jij je profiel aanvullen en daarin ook het betreffende freeler mail adres vermelden? Zou je mij daarna hier een seintje willen geven?


Beste Erwin,

 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt en in het vakje prive  persoonlijke opmerkingen mijn freeler mail adres vermeld.


@h korten : Ik heb je een privébericht gestuurd.  Kun je die lezen?

Dit is de link naar de omgeving waar je zelf het wachtwoord kunt aanpassen.


ik kan ook niet meer bij mijn  freeler mailbox (password onjuist) kunnen jullie eea resetten ?


@teva  Ik heb je een privébericht gestuurd.