Skip to main content

Goedendag, 

In verband met de aanschaf van een andere PC kan ik niet meer inloggen op met mijn huidige wachtwoord van mijn Freeler-account (instelling IMAP). Kunt u mij helpen met het aanvragen van een nieuw wachtwoord? 

Ik zie uw reactie graag tegemoet. 

Groet, 

Paul Steenhouwer

Hi @Ron Cruise,

Even ter controle, het gaat om het mailadres dat je ook hebt gebruikt om je forum account mee aan te maken? 

Zo ja, dan stuur ik je een privébericht met een tijdelijk wachtwoord! Als je inlogt via https://email.kpn.com met de Freeler account gegevens (belangrijk:  je moet klikken op "Login voor Freeler") kan er door jouzelf een wachtwoord aangemaakt worden. Daarna heb je weer toegang tot de e-mail met een eigen gekozen wachtwoord :slight_smile:


Hi Maja, 

Het gaat om het mailadres ***. Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met KPN. Er is een ticket aangemaakt. Dit mailadres moet verhuist worden naar het huidige klantnummer van mijn vader. Dit staat blijkbaar op een ander klantnummer. Als dit gelukt is kan het wachtwoord van het mailadres van mijn vader opnieuw ingesteld worden, en kan ik de IMap gegevens van zijn nieuwe computer opnieuw instellen en alles synchroniseren. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ah ok, bij de technische dienst ben je in goede handen @Ron Cruise! Ik ga er dan van uit dat ze dit van begin tot eind voor je gaan regelen! Mocht je toch nog vragen hebben op een later moment, dan mag je hier weer reageren hoor :blush: