Skip to main content

Ls.

 

Ik wil graag het wachtwoord van het emailadres ********@freeler.nl resetten. Dit is een emailadres wat ik ooit heb aangemaakt bij het”hoofdemailadres”    ********@freeler.nl. het wachtwoord van het hoofdemaIl adres kan ik wel resetten maar het wachtwoord van het tweede emailadres niet. 

 

kunt u mij helpen?

 

gr

Jannes Smit

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dat kan via kpn.com/wachtwoordwijzigen. De directe link: Freeler wachtwoord aanpassen


Hah @JannesSmit, welkom op het KPN forum. Ik zie dat je Dennis je al heeft geholpen. Ik heb daar niks aan toe te voegen. Mochten er nog vragen zijn, laat het hier dan weten. We helpen je graag :) 


 

we hebben het wachtwoord proberen te wijzigen. op onderstaand scherm krijgen we echter de volgende melding. Het probleem is dus nog niet opgelost.

Mails komen wel binnen het betreffende emailadres, maar omdat we kunnen het emailadres/account alleen maar gebruiken op de oude pc en kunnen het  dus niet installeren op een nieuwe pc

Ik had indertijd vier emailadressen bij mijn freeleraccount: het “hoof-demailadres” (waarop ook de KPN factuur e.d. op binnenkomt) en daarnaast een emailadres voor elk van de andere gezinsleden. Alleen van het eerste emailadres kan het wachtwoord wijzigen via de “inloggen freeler e-mail” pagina. De andere adressen worden niet herkend op deze pagina.

Dus zoals gezegd, het probleem is nog steeds niet opgelost helaas

 

 


En, als je naar ‘Ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet’ gaat? Dan moet het lukken 🙂 Zo niet? Welke foutmelding krijg je (printscreen)?


@JannesSmit, is het via bovenstaande link gelukt? We horen graag van je :) 


Ha @JannesSmit, al een tijdje niks meer van je vernomen. Ik ga ervan uit dat het is gelukt. Mocht het anders zijn, dan hoor ik van je :) 


Het wachtwoord lijkt inderdaad gewijzigd te zijn. Er komt een mail ter bevestiging daarvan binnen. Maar als we dan vervolgens een nieuw account met het e-mailadres en het nieuwe wachtwoord aanmaken dan krijgen we deze melding (zie foto)  het probleem is dus nog niet opgelost helaas 

 


Hey @JannesSmit, goed dat je er dan nog even op terugkomt. Je hebt dus een nieuwe wachtwoord aangemaakt? Deze werkt wel als je via de webpagina KPN Webmail: inlogt?

Als dat wel werkt, zou je de instellingen van je iPhone eens bij langs moeten lopen. Op onze Toestelhulp pagina - Apple mail instellen kun er dat stap voor stap doorheen.   


Nee helaas. Dat werkt ook niet. Ik krijg de volgende melding. 

 


Hallo @JannesSmit, ik heb je een privébericht gestuurd. Daarmee moet het opgelost zijn 🙂 Laat je het weten? 


Hi Nadia

 

nee helaas. Nu werkt zelfs mijn andere freeler emailadres ook niet meer. Het is toch wel om moedeloos van te worden. Op beide emailadressen komen geen emails meer binnen. 

gr

js


Hey @JannesSmit, dat is gek. Het lukt mij wel. Wil je naar deze pagina gaan. In het privébericht heb ik je de gegevens gestuurd die je nodig hebt om in te loggen. Wil je dat eens proberen vanaf een pc / laptop?


Hay @JannesSmit. Via PM heb je me laten weten dat het is gelukt. Yay! Ook het wachtwoord van je partner is gewijzigd. Top! Bedankt voor de terugkoppeling :) 


Reageer