Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord freeler mail vergeten

• April 18, 2023
  • 6 reacties
  • 215 keer bekeken

Beste,

Ik wil mijn @freeler.nl mail instellen op een nieuw apparaat, maar het wachtwoord is onvindbaar. 

Zou dit opnieuw gereset kunnen worden zodat ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken? Ik kan dit niet in MijnKPN omgeving doen, omdat dit mailadres niet in de lijst staat.

Bij voorbaat dank voor uw reactie! 

Beste antwoord door Bram van KPN

@Hans en Agnes ik heb inderdaad je reactie over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Ik heb gelijk het nieuwe wachtwoord aangemaakt en naar je gestuurd. In hetzelfde bericht staat hoe je zelf het wachtwoord weer aan kan passen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • April 22, 2023

Hi @Hans en Agnes! Ik ga je hierbij helpen!

Vul je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Daarna maak ik een tijdelijk wachtwoord voor je aan. Die stuur ik je per privébericht. 

Zodra je die ontvangen hebt, maak dan je eigen wachtwoord aan via deze website

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2023

Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de profielgegevens ingevuld, hopelijk heb je zo voldoende informatie om het tijdelijke wachtwoord aan te kunnen maken. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2023

Beste @Bram_ , mogelijk is het aan uw aandacht ontsnapt, maar ik heb nog geen tijdelijk wachtwoord ontvangen. Zou u dat nog willen aanmaken en versturen? Alvast bedankt. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 1, 2023

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 3, 2023

@Hans en Agnes ik heb inderdaad je reactie over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Ik heb gelijk het nieuwe wachtwoord aangemaakt en naar je gestuurd. In hetzelfde bericht staat hoe je zelf het wachtwoord weer aan kan passen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2023

Bedankt voor alle hulp, het probleem is opgelost! 😀