Skip to main content

Hi! ik wil graag mijn freeler wachtwoord wijzigen, maar kan niet vinden waar dat kan. Zou u me daar bij willen helpen? Alvast bedankt. 

Hi @Bluebonnet

Zou je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren om welk mailadres het gaat en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Ik stuur je dan even een privébericht met een tijdelijk wachtwoord!

Als je inlogt via https://email.kpn.com met de Freeler account gegevens (belangrijk:  je moet klikken op "Login voor Freeler") kan er door jouzelf een wachtwoord aangemaakt worden. Daarna heb je weer toegang tot de e-mail met een eigen gekozen wachtwoord :slight_smile:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hi! ik heb het op een andere manier geprobeerd en kan mijn wachtwoord wel wijziging (krijg ook netjes bericht hiervan), maar kan vervolgens met het nieuwe wachtwoord alsnog niet inloggen. Ik zal daarom het mail adres waar het om gaat inderdaad even in het opmerkingenveld van mijn profile zetten, zodat je er nog even naar kunt kijken. Alvast bedankt!


Bedankt @Bluebonnet!

Ik heb je een privébericht gestuurd met je tijdelijke wachtwoord, laat je het even weten als het je is gelukt om weer zelf een wachtwoord aan te maken? :slight_smile: