Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord freeler vergeten

• September 29, 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

jdejong47
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik ben mijn wachtwoord voor freeler kwijt. Ik las dat ik hier geholpen kon worden. Is er een moderator die mijn kan helpen met het resetten van mijn freeler wachtwoord?

Alvast bedankt,

Jan

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel. Ik heb het wachtwoord gereset, zie je privébericht. Je kunt her hierna hier weer naar wens wijzigen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• September 29, 2020

Klopt. U mag u profiel aanvullen en dan zullen medewerkers op dit bericht reageren. Het kan even duren ivm drukte op het forum

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 4, 2020

Hi @jdejong47, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je Freeler e-mailadres invullen, dit kan onder 'Persoonlijke opmerkingen’. 

jdejong47
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2020

Hi @jdejong47, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je Freeler e-mailadres invullen, dit kan onder 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Mijn profiel is aangevuld en het mail-adres staat in Persoonlijke Opmerkingen.

Alvast bedankt...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2020

Dankjewel. Ik heb het wachtwoord gereset, zie je privébericht. Je kunt her hierna hier weer naar wens wijzigen.