Skip to main content

Ik zou graag het wachtwoord van mijn hetnet-mailbox achterhalen, maar ben nooit klant geweest van KPN en heb dus geen ID en/of klantnummer.

Destijds ging mijn Freeler-adres over naar een hetnet-adres.

Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker, maar zij kon van mij geen gegevens achterhalen.

Hoi @jannekewissmann, welkom op het forum! Ik ga je hiermee helpen 🙂 Vul je forumprofiel in, met ook het mailadres waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Ik heb het e-mailadres toegevoegd


Dank je, Janneke. Ik kan het adres echter niet meer vinden. Het lijkt erop dat hij niet meer bestaat. Wanneer heb je het voor het laatst gebruikt?


Ik heb werkelijk geen idee... jaren geleden waarschijnlijk. Het kan goed zijn dat het adres niet meer bestaat.


Dan bestaat hij inderdaad niet meer, Janneke. We kunnen hem dan ook niet herstellen omdat je geen actief abonnement bij ons hebt. Als je op een bepaald moment wel een KPN abonnement zou afnemen heb je dan de mogelijkheid om dit adres weer opnieuw aan te maken als je zou willen.