Skip to main content

goedemiddag,

simpel dat ik ben, heb ik mijn wachtwoord vergeten van mijn microsoft@live account. in dat geval kan je een mail laten sturen naar je backup mailadres, in dit geval een @hetnet account. 

echter, dit was het oude mail adres van mijn vrouw en mij. en nadat mijn vrouw is overleden, heb ik een eigen mailadres aangemaakt, en weet ik het wachtwoord niet meer van deze account. 

we hebben al vanalles geprobeerd, ook zo’n beetje alles wat op dit forum staat. ik heb wel een kpn id maar daar staat de hetnet dus niet tussen… 

ik heb geprobeerd om deze toe te voegen, ook via product, product toevoegen, maar dan komt er niks bij. 

wij, ik en mijn kinderen komen er niet uit, is er iemand die hier kan helpen?

en voor de slimmeriken onder ons, we hebben al de verificatiestappen van microsoft gedaan, dus een ander mailadres invoeren, en de gegevens invullen, maar dan geeft microsoft aan dat het onvoldoende informatie is, en de aanvraag is afgewezen, omdat ze bang zijn dat er hackers aan het werk zijn.

 

Groeten Theo

we hebben al vanalles geprobeerd, ook zo’n beetje alles wat op dit forum staat. ik heb wel een kpn id maar daar staat de hetnet dus niet tussen… 

De hetnet is mogelijk een alias onder één van de accounts hier

http://email.kpn.com


Welkom op de community @Turbo Theo, het klinkt inderdaad alsof het HetNet adres een alias is van een ander adres. Is het gelukt om in te loggen op de link die Peter noemde, en daar het wachtwoord te wijzigen? Als het alias is, is de gebruikersnaam om in te loggen het hoofdadres. Het kan zijn dat dat een ander e-mailadres is, die staat er dan bij als je ingelogd bent.


goedenmiddag, 

daar staat alleen een emailadres wat ik gisteren heb aangemaakt.

een met een @kpnmail.nl adres… ik heb hier ook ergens gelezen dat ik mijn hetnet kan koppelen, maar dat is me tot op heden niet gelukt. 

ik heb trouwens nog wel de outlook app op de telefoon staan, en daar ben ik wel ingelogd op de mail, ik kan dus wel de mail inzien, maar ik wil ook op de pc kunnen inloggen, maar daar klopt dus het ww niet meer. er staat er wel een opgeslagen, maar ik vermoed dat ik het wachtwoord een keer heb gewijzigd zonder dit op de pc op te slaan. is er een kortere manier om mijn wachtwoord te wijzigen? ik kan het in de outlook app(android) niet vinden. sorry, ik weet dit gaat niet echt over kpn, maar wellicht zitten hier wat knappe koppen die mij iets verder kunnen helpen.

 

mvg Theo


daar staat alleen een emailadres wat ik gisteren heb aangemaakt.

Je zou zeggen dat dat hetnet adres heel oud moet zijn. Ooit gebruikt bij een eerder abonnement. Nog onder hetnet. 

Heb je in de tussentijd nog bij een andere vaste provider gezeten en nu terug bij kpn?

Want anders zou het hetnet adres er wel bij moeten staan. Nu niet. Dus kan het wel eens niet bestaan danwel dus vrij zijn.

Bestáát het adres nog? Kan er mail naartoe zonder foutmelding retour?

Onder het nu gemaakte adres kan je een @ hetnet.nl adres als alias maken. Dus met dat voor @ ook. 

Negeer bij het maken van het alias het vooraf getoonde @ kpnmail.nl maar typ door met hetnet.nl.


@PeterG dat was geen domme zet! het mailadres bestaat idd helemaal niet meer…

dat betekent dus dat we nu hebben uitgesloten, dat dit nog bestaat, en is hiermee de kous ook af, vwb het zoeken naar een wachtwoord bij Hetnet.nl.

 

hebben we nu de volgende uitdaging… de verifcatiestappen doorlopen van microsoft, anders zou ik het ook niet weten… Bedankt tot zo ver!

 

.Theo