Skip to main content

Hallo,

Wij zijn het wachtwoord kwijt van hetnet.nl

Onze computer is helaas gestopt met werken.

We hebben de stappen van voorgaande forums gevolgd. Via email.kpn.com/wachtwoord hebben we via het klantnummer het wachtwoord willen wijzigen. Alleen krijg ik de melding dat we niet direct verbonden zijn met de kpn verbinding. Terwijl ik op mijn laptop wel verbonden ben met de kpnwifi.

Wat moet ik doen om de verbinding wel goed te krijgen?

Beste @Nynkew 

Wat vervelend dat je je wachtwoord kwijt bent, deze kun je hier opnieuw aanmaken. Laat je het even weten of het gelukt is?


Beste @Nynkew 

Wat vervelend dat je je wachtwoord kwijt bent, deze kun je hier opnieuw aanmaken. Laat je het even weten of het gelukt is?

Hoi Dennis, 

Bedankt voor je reactie. Zoals ik al beschreef, dat hebben we geprobeerd. We krijgen de melding dat we niet direct verbonden zijn. Terwijl mijn laptop wel verbonden is met de WiFi. Hoe kan ik dat oplossen? 


Goedemiddag @Nynkew, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, in principe zou dat voldoende moeten zijn! Heb je misschien ergens een ethernetkabel liggen en kan je jouw laptop bekabeld aansluiten op de Experia Box? Dan zou het sowieso moeten lukken met die verbinding!

Wil het niet via de twee opties die Dennis hierboven via de link heeft aangeboden, dan moeten we even kijken naar optie 3. Dat is een brief vanuit ons opsturen naar het gekoppelde adres (van het abonnement voor internet/tv) met instructies. Dit neemt wel wat meer tijd in beslag.

Gebruik je trouwens het klantnummer dat ook in je Forum profiel staat? Die is namelijk niet juist, dat lijkt meer op een abonneenummer. Het klantnummer kan je vinden op de facturen en op het contract en begint bij jullie met 01.


@Nynkew, ik heb geen reactie meer gehad helaas. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer