Skip to main content

Hoe kan ik achter mijn wachtwoord komen wat ik ooit heb ingesteld (ongeveer 20 jaar geleden) bij het installeren van mijn Hetnet.

Hallo welk wachtwoord bedoel je? Jouw HetNet e-mail?

De naam HetNet bestaat al heel lang niet meer. Het is eind 2009 opgegaan in KPN.

Er is nu MijnKPN waar je inlogt met jouw KPN ID voor het beheer van jouw abonnementen en KPN e-mail instellingen waar je de e-mail beheert.

*Admin: aanpassing tag gebruikersnaam


Ik weet dat Hetnet is overgenomen, maar in gebruik nog steeds een emailadres (********) van hun. Via mijnKPN kan ik het wactwoord hiervan echter niet wijzigen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @JB.J heb je ook internet via KPN? Dan zou je net zoals ik de hetnet e-mailadressen via de link KPN e-mail instellingen moeten kunnen beheren. Of heb je alleen nog een e-mail only abonnement waar de hetnet e-mail is ondergebracht? Dan kan je dat ook in MijnKPN onderbrengen en beheren.

P.S. haal nog snel je e-mailadres weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk'. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het zien. Je hebt tot één uur na plaatsing.

*Admin: aanpassing tag gebruikersnaam


Hallo Ruud, helaas was ik net te laat met het wijzigen/verwijderen van het de email. Ik heb een verzoek gedaan (via rapporteren) om het emailadres of desnoods het hele bericht te verwijderen.

 

Via je link kom ik inderdaad op de pagina met emailinstellingen, kan echter emailadres van hetnet hier niet vinden.

 


Ok @JB.J dan zal een moderator dat e-mailadres snel weghalen. Ik heb het ook nog gemeld.

Je gaf geen antwoord op mijn vragen. Kijk nog even naar mijn vorige bericht aub.

 

*Admin: aanpassing tag gebruikersnaam


Goed dit jullie dit gemeld en gerapporteerd hebben: het e-mailadres staat nu in jouw profiel en dat is alleen inzichtelijk voor jezelf en de KPN Moderators. Jouw gebruikersnaam heb ik ook aangepast, @JB.J: mijn tip is om voorzichtig te zijn met het delen van je gegevens. Als je liever een andere username wenst, laat het alsjeblieft weten, dan kan dat aangepast worden.


Ik heb volgens mij een e-mail only abonnement waar de hetnet e-mail is ondergebracht. Maar ik kan hier dus niks meer over terugvinden. Hiervoor betaal ik nog maandelijks een x-bedrag. 

Weet jij misschien hoe ik dat dan bij MijnKPN kan onderbrengen?


@Shyrin_ ; bedankt voor de snelle aanpassing. Ben vrij onbekend met dit soort forums :blush:


Hoi @JB.J 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving en ook de factuur.

Kies na inloggen voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

 


Hoi Ruud, 

Het heeft even geduurd, maar het is gelukt!!

Hartelijk dank voor je hulp!


Graag gedaan @JB.J , zo helpen klanten elkaar hier op het forum.

Kan je inmiddels weer bij jouw HetNet e-mailadres?


Jazeker. Ben hier heel erg blij mee!!


@Shyrin_ ; bedankt voor de snelle aanpassing. Ben vrij onbekend met dit soort forums :blush:

Heel graag gedaan! Vrij onbekend, maar toch proberen en met succes, toch?! :smiley: