Skip to main content

Ik heb een hetnet account wat ik nauwelijks gebruik.

Nu wil ik rich via webmail checken of er nog mai hierop binnen komt, echter ik ben het wachtwoord vergeten.

Ik heb via MijnKPN geprobeerd, maar omdat ik geen actieve producten heb, kan ik geen email adres toevoegen.

Hi @Hubert1903!

Een emailaccount kan niet bestaan zonder een abonnement, dus je zal wel een actief product hebben. Ik gok dat dit in jouw geval om een ‘email only’ abonnement zal gaan :slight_smile:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!


Hallo @Hubert1903 , toevallig heb ik gisteren iemand geholpen met exact hetzelfde probleem.

Als je net zoals in dat geval een e-mail only abonnement hebt, dan wordt er ook maandelijks een bedrag bij jou afgeschreven door KPN (mogelijk €3,56 voor een E-mail only Basis).

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na het inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna zou je net zoals die andere persoon de hetnet e-mailadressen via Mijn KPN en ook direct via de link KPN e-mail instellingen moeten kunnen beheren.


Is het inmiddels gelukt @Hubert1903?