Skip to main content

Ik ben mijn hetnet wachtwoord vergeten.

Als ik inlog met mijn kpn ID staat bij de thuisinstellingen een heel ander emailadres dan mijn hetnet adres. Ik kan dus geen wachtwoord aanpassen.

Wie kan mij helpen?

Hi @Miep127, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je @hetnet mailadres niet onder de mailadressen staat, moeten we even verder kijken. Want het moet onder een klantnummer of e-mail only abonnement hangen. Staat het er ook bij als je een van de mailadressen aanklikt? Of kan het dus zijn dat bij deze wat oudere mailadressen een ander klantnummer (van vroeger, misschien overgegaan in e-mail only) hoort?

In ieder geval, ik kijk graag even mee. Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bij persoonlijke opmerkingen het e-mailadres? Dan kan ik controleren of het klantnummer klopt in combinatie met het e-mailadres. Wil je een seintje geven als dat gelukt is?


@Miep127, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of is jouw probleem inmiddels al opgelost? :slight_smile:


@Susan_ Dank voor je reactie! Maar gelukkig is het probleem inmiddels opgelost met hulp van een van je collega's in de KPN-winkel.

Ik ben helemaal blij!:grinning:


Top, goed om te horen :slight_smile:


Reageer