Skip to main content

Ik zou nu via een chat medewerker van KPN een nieuw wachtwoord krijgen. Gaat dit met de papieren post in een envelop, gestuurd naar mijn brievenbus? Nu wordt de post vanwege de corona-crisis minder aangeleverd, gisteren (2/4/’20) was er weer geen post in de verzamelbrievenbus van het gebouw waarin ik een appartement huur.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Deze 2 mogelijkheden helpen op mijn KPN e-mail account niet, mijn oorspronkelijke KPN wachtwoord is onvindbaar is ‘vastgeroest’. Alles probeerde ik al, belde ook via mijn smartphone naar 0800 0402. Hier kreeg ik geen nieuwe informatie toegevoegd. Ik kan mijn wachtwoord niet meer resetten. Ik kan eventueel mijn KPN mail programma verwijderen maar kan ik het meteen hierna herstellen met een nieuw wachtwoord zodat ik weer kan mailen met mijn KPN account? Wie weet het exacte antwoord?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Hallo @jeanne tom Is het inmiddels gelukt met je wachtwoord? Via deze pagina kun je heel eenvoudig zelf je wachtwoord wijzigen. Dat lijkt me eigenlijk het meest eenvoudige. 


Goedemorgen beste KPN moderator, Al 5 dagen ben ik bezig om mijn wachtwoord voor mijn KPN e-mail account terug te krijgen o.a. via mijn KPN klantnummer en mijn KPN ID; helaas helpt niets. Ik blijf aldoor het bericht houden op mijn e-mail account van ‘Kpnmail’ :    “Geen verbinding mogelijk met account ‘Kpnmail’  voer het wachtwoord in voor de gebruiker ‘******@kpnmail.nl’  “    Het wachtwoord is spoorloos. Weet u a.u.b. een oplossing. Ik zou u super dankbaar zijn, Jeanne

 

*Admin: Samengevoegd met bestaande topic


Hoi @meve37ok, welkom op het forum!
Wat balen dat het niet lukt zeg!


Lukt het wel om in te loggen op je MijnKPN? Als dat wel lukt kun je via email.kpn.com de wachtwoorden van je e-mailadressen wijzigen.

Als dat niet lukt kun je het beste een nieuwe MijnKPN account aanmaken met een ander e-mailadres. Nadat je dat gedaan hebt kun je daar je producten koppelen en alsnog via  email.kpn.com 
je e-mailadressen beheren!


Dank je wel Thomas voor het mee zoeken naar een oplossing! Ik wil het toch bij mijn originele MijnKPN account houden. Vanwege dat onvindbare wachtwoord kan ik geen foto’s meer door mailen hetgeen ik zeer betreur. Bij Googlemail (Gmail) overigens vind ik het te ingewikkeld om een foto door te mailen. Een hartelijke groet van Jeanne


Hoi @jeanne tom, ik zie dat je nu twee topics hebt en twee accounts. Je bent hierover ook in gesprek met mijn collega in dit topic. Ik wil voorstellen het bij 1 topic te houden. Omdat het andere topic eerst was lijkt het met handig die te blijven gebruiken. Los hiervan denk ik dat je eigenlijk het handigste even met ons kunt bellen hierover op ons gratis nummer 0800-0402. Mijn telefonische collega's kunnen je hier het beste mee helpen en ook op afstand even meekijken op de computer.


Hoi Thomas, Ik belde het voorgestelde telef. nr meteen op en zou een sms bericht ontvangen dat komt niet meer binnen op mijn KPN e-mail account en ook niet via Gmail. Gelukkig is het me overigens gelukt een foto door te sturen vanaf mijn eerste MacBook 2009. Ik heb nu de MacBook Pro 2019 en er zit nog een tweede tussen waar het wachtwoord ook meteen van verdween. Dank voor de pogingen en hartelijke groeten, Jeanne


Hallo @jeanne tom Ik begreep van collega @Thomas dat jullie ook in een ander topic over dit onderwerp in gesprek waren. Om het allemaal overzichtelijk te houden heb ik alles bij elkaar gezet, in dit topic. Dan doen we geen dubbel werk ;-) 


Mijn vraag nu: is het gelukt om je wachtwoord zelf te resetten, zoals ik in mijn eerste bericht schreef? Of heb je inmiddels nog even rechtstreeks contact gehad met een collega, zoals Thomas je aanraadde? 


Dank je wel Bart,

Ik heb gisteren nog opgebeld naar 0800 0402 en er werd me beloofd dat ik een SMS-je zou ontvangen; dat heb ik niet aangetroffen en kon zodoende niet verder. Het lukt niet om mijn wachtwoord zelf te resetten na talloze pogingen. Het lijkt wel of mijn wachtwoord voor altijd is verdwenen. Het is een hardnekkig probleem. Ik moet nog even de rest van mijn e-mails bekijken of het SMS-jeer wellicht bijzit.


Hallo @jeanne tom Wat gaat er dan precies mis op de site: krijg je een foutmelding? Wellicht kun je een andere browser proberen? En je hebt dus geen sms ontvangen? 

Ik zal kijken hoe het aan onze kant van de lijn zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

 


Hallo @jeanne tom Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er graag vanuit dat je inmiddels bent geholpen. Laat het gerust weten als je nog ergens tegen aan loopt. 


Reageer