Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik de wachtwoorden niet achterhalen. Wat moet ik doen?



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik de wachtwoorden niet achterhalen. Wat moet ik doen?



*afgesplitsten eigen topic voor je vraag aangemaakt



Hallo @Ielke ,

in MijnKPN kun je je vergeten wachtwoord opvragen.
@Ielke, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Via MijnKPN kan je inderdaad je wachtwoord e-mail aanpassen, opvragen lukt helaas niet. Je dient hem dan te wijzigen 😉 Indien dat niet lukt, kan je het ook aanpassen via deze link. Echter dien je hiervoor wel thuis te zijn, verbonden met je KPN netwerk.



Wil je laten weten of je eruit gekomen bent en je wachtwoord hebt kunnen aanpassen?
Wachtwoord opnieuw aangemaakt, maar wanneer ik naar mijn Outlook wil kan krijg ik 2 pop up schermen. Eentje voor de inkomende mail en 1 voor de uitkomende mail. Ook daarvoor moet ik een wachtwoord inttypen vervolgens kan hij geen verbinding maken met de server.
@Ielke, zou je van die pop-up een sprintscreen kunnen plaatsen in dit topic? Zonder het e-mailadres zichtbaar uiteraard. Ik ben namelijk benieuwd wat hierin staat! En kan je jouw instellingen in Outlook voor dit e-mailadres controleren door dit stappenplan te volgen?


Het betreft dus blijkbaar niet jouw KPN e-mail maar jouw Google e-mail (gmail).

Hoe je het wachtwoord van jouw Google account kunt resetten staat beschreven op https://support.google.com/mail/answer/41078
@Ielke, zoals het nu lijkt gaat dit inderdaad om een Gmail adres. Daarvoor kan je het linkje van wjb volgen.



Wil je KPN e-mail instellen, gebruik je de serverinstellingen van KPN en het stappenplan dat ik al eerder genoemd heb.



Wil je laten weten of je eruit gekomen bent? 😉

Reageer