Skip to main content

Ik wil graag mijn wachtwoord van mijn KPN mail veranderen. Maar daarvoor moet ik een internet abonnement toevoegen aan mijn kpn ID. We hebben echter een abonnement van Solcon met e-mailbehoud van kpnmail. Dit kan niet gekoppeld worden. Hoe kan ik dit nu aanpassen?

Hallo @EllevanBerlo 

Heb je een klantnummer van dat e-mail only abonnement bij KPN? Daarmee kan je dat abonnement koppelen in MijnKPN. Daarna kan je daar ook het wachtwoord veranderen.


Nee dat heb ik niet, alleen een solcon klantnummer. Maar dat kan ik niet invoeren.


Het is geen betaald abonnement? Dan staat het klantnummer in de omschrijving van de incasso op je bankrekening. Of is het de kosteloze e-mail only die je kreeg bij overgang naar Solcon?


Inderdaad, het is de kosteloze e-mail only van Solcon


Ok, dan wordt het wat lastiger. Zet je persoonlijke gegevens (Privé) in jouw forum profiel met het emailadres in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan kan een KPN moderator met je meekijken en hopelijk het klantnummer erbij zoeken. De wachttijd op een reactie is op dit moment door de drukte zeker 3 dagen.


Het staat er nu in.


@EllevanBerlo Welkom op het forum. 

Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie inderdaad dat er een e-mail only abonnement bij ons is. Hieronder hangen verschillende e-mailadressen. 

Ik begrijp dus dat je op zoek bent naar het klantnummer van deze e-mailadressen. Zodat je deze kunt koppelen in mijn KPN? 

Ik stuur je een privé bericht met daarin het klantnummer. 

Kun je daarna laten weten of het gelukt is om het wachtwoord aan te passen? 


Het is gelukt Rutger! Dank je wel!


Goed nieuws! Fijn dat het met wat hulp gelukt is.