Skip to main content

Geachte

Mijn mail werkt niet meer van telfort hij blijf om eachtwoord vragen en die weet ik niet meer.

Hallo @Roland1971 ,

Via je MijnTelfort account kun je het wachtwoord van de mailbox wijzigen. Mocht je nog geen MijnTelfort account hebben, maak er dan een aan via de website, en koppel daar vervolgens je producten aan. Je hebt dan de mogelijkheid om het wachtwoord alsnog te wijzigen.

 


Beste Raymondt, Een kennis van mij is zijn wachtwoord kwijt van telfort en bij het "herstellen” van het wachtwoord stuurt het systeem gegevens naar een e-mail adres waar hij ook niet in kan. Ook het telefoonnummer waar een sms bericht naar gestuurd wordt is voor hem onbekend. Meneer is lichtelijk 

dementerend en vergeet daarom ineens zijn wachtwoord. Hij werkt met webmail. Gr. John


Hallo John,

Dat is een vervelende situatie. Kun je mij in een privébericht even het e-mailadres kenbaar maken? Dan kan ik even meekijken en zien wat er mogelijk aan de hand is.


Dankjewel voor het privébericht John, ik heb het ontvangen. Helaas is dit een apart geval waar ik iets meer uitzoektijd voor nodig heb dan normaal, maar ik ben ermee bezig. Ik hoop er zo snel mogelijk op terug te kunnen komen!


Bedankt Raymondt. Het betreft de heer *******. Hij is geboren op *******. Nogmaals, hij is dement en weet geen wachtwoorden meer. In zijn computer zie ik alleen bij Telfort het wachtwoord ******** staan, maar dat werkt niet. Zijn telefoonnummer waar hij op te bereiken is voor identificatie is *******. Mijn nummer is ******** John Mijvis.

Admin: Gegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo John,

Ik heb je gegevens even weg laten halen, aangezien dit een openbaar forum is wat door iedereen gelezen kan worden. Ik heb de gegevens wel opgeslagen dus ik ga zeker even kijken of ik daar nog iets mee kan.

 


Sorry, stom van mij en bedankt voor de snelle reactie.


Hoi Raymondt,

 

Weet je al iets?

 

Groet,

John


Hallo John,

Sorry dat het even duurde, maar inmiddels heb ik een update voor je. We hebben even moeten zoeken omdat het erop leek dat e.e.a. ook misgegaan was bij de migratie, maar gelukkig blijkt dat niet het geval, en is de oplossing simpel, en zelf uit te voeren.

Er is voor dit abonnement nog geen KPN ID aangemaakt, dus ik wil je vragen dat te doen. Dat kan hier. Vervolgens (en het is belangrijk dit te doen vanaf de internetverbinding van de betreffende kennis) kun je hierop inloggen, en het abonnement koppelen aan de KPN ID. Zodra dat gedaan is kun je vanuit deze omgeving ook de mailboxen beheren, en een nieuw wachtwoord instellen voor de mailboxen.

Kun je me laten weten of dit gaat lukken?


Hallo Raymond,

Welke info is benodigd om een KPN account aan te maken? Is dat een Telfort e-mail adres en ook nog een wachtwoord?

Gr. John


Hallo John,

Mogelijk moet je nog een klantnummer opgeven. Ik zal het betreffende klantnummer even in een privebericht doorgeven.