freelera (vraag abusieflijk als reactie bij vorige vragen steller geplaatst)
begin jaren 90 gekozen voor een GRATIS freeler account. moest toen nog inbellen zoals met zoveel andere accounts bij toen monopolist PTTĀ tegen telefoonkosten
later werd mogelijk met isdn en/of wifi. wachtwoord was opgeslagen op pc of laptop. dus na eenmaal instellen geen ww meer nodig.
ook werd de markt geprivatiseerd en kwamen er andere aanbieders
wel mogelijk tot inloggen bij kpn webmail.
maar het eenmaal gekozen e-mail adres was beschermt en kon dus ook via een andere provider gehandhaafd blijven.
zelfs als ik mijn wachtwoord vergat.
kon ik tot voor 3 maandenĀ nog een nieuw wachtwoord aanmaken en dusĀ weer gebruikmaken van mijn eigen e-mail gebruikers naam. met het gevolg dat al mijn contacten in stand bleven.
nu ben ik wederom mijn ww kwijt, kan dit wijzigen zoals wordt aangegeven via mijn kpn, na het aanmaken van een kpnid., echter vraagt men een abonnement nr.Ā dat bestaat niet want al jaren gebruik ik mijn e-mail zonder een kpn abonnement te hebben,
op geen enkele wijze kan ik dus meer via web mail inloggen en de vrees bestaat dat ook mijn mailĀ op mijn pc e.d. waar mijn ww in is opgeslagen straks weg is en ik dus ben uit- en afgeschreven.
HOE kan ik nog aan een wachtwoord komen en hoe zeker ben ik dat freeler.nl, die in handen van KPN is nog blijft voortbestaan?