Skip to main content

Op zoek naar wachtwoord van een ‘oud’ planet emailadres van mijn ouders, welke nog wel in gebruik is. Helaas hebben zij geen abonnement meer bij KPN. Hierdoor niet mogelijk om via KPN ID wachtwoord te wijzigen.

Hoe kan ik het wachtwoord resetten? Tips? Tricks?

Goedemiddag @F. van Leeuwen en welkom hier op ons forum!

Dat zou wel eens lastig kunnen worden ben ik bang 😞 Wanneer iemand een abonnement heeft bij KPN (voor internet/tv) dan zit daar altijd een mailadres bij. Zodra het abonnement wordt opgezegd, wordt dit mailadres na 3 maanden (als ik het goed heb) verwijderd. Mocht iemand zijn of haar mailadres willen behouden wanneer het abonnement wordt stopgezet, dan kon dit voorheen wel middels een e-mail only abonnement. Uit jouw bericht begrijp ik dat je ouders helemaal geen abonnement hebben en dat doet mij vermoeden dat dit wel eens lastig kan worden. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit even voor jou en je ouders nakijken! 


@JanZ_ Het is nog steeds mogelijk om een E-mail Only-abonnement af te sluiten, Jan.

Piet.


Beste @JanZ_ , bedankt voor uw reactie. Welke gegevens van mijn ouders zijn het belangrijkste in mijn profiel? Dan zal ik deze invullen. Profiel is trouwens wel aan mijn emailadres gekoppeld. Is dat een probleem? 

Emailadres van mijn ouders heeft langer dan 3 maanden doorgelopen na stoppen van hun abonnement. Nog steeds kunnen ze berichten ontvangen.


@F. van Leeuwen 

Een email-abonnement wordt pas na 6 maanden na opzegging volledig verwijdert. Daarom kun je waarschijnlijk nog steeds dat emailadres gebruiken.

Dan moet je de gegevens van jouw ouders bij “Opmerkingen” invullen (dwz. klantnummer, emailadres, naam, adres, woonplaats). Met die informatie kan @JanZ_ op zoek gaan in de administratie van de KPN.


Beste @JanZ_ , bedankt voor uw reactie. Welke gegevens van mijn ouders zijn het belangrijkste in mijn profiel? Dan zal ik deze invullen. Profiel is trouwens wel aan mijn emailadres gekoppeld. Is dat een probleem? 

Emailadres van mijn ouders heeft langer dan 3 maanden doorgelopen na stoppen van hun abonnement. Nog steeds kunnen ze berichten ontvangen.

Goedemorgen @F. van Leeuwen!

Zoals @WMG-N aangeeft, kun je het mailadres van je ouders invullen bij het veld 'opmerkingen' in je forumprofiel. Zodra je dat hebt gedaan, zou je dan een seintje willen geven? Dan kan ik het allemaal voor jullie uit aan zoeken. 


Beste @JanZ_ , 

Gegevens staan genoteerd bij ‘opmerkingen'. Ik hoor het graag. 


Beste @JanZ_ , 

Gegevens staan genoteerd bij ‘opmerkingen'. Ik hoor het graag. 

Dankjewel @F. van Leeuwen. Zou je ook nog de postcode en het huisnummer toe willen voegen aan het forumprofiel? Daarmee kan ik nog iets dieper in de systemen kijken en hopelijk daarmee achterhalen wat er aan de hand is! 


Goedemiddag @JanZ_ , adres staat ook genoteerd bij opmerkingen.


Goedemiddag @JanZ_ , adres staat ook genoteerd bij opmerkingen.

Dankjewel @F. van Leeuwen, daar had ik even overheen gelezen, my bad!

Ik ben eens gaan kijken en zie dat er al een tijdje geen abonnement meer actief is. Ook zie ik dat de mailbox nog wel actief is en dat zou eigenlijk niet het geval moeten zijn omdat het abonnement al lang is stopgezet. Ik heb hier zo geen verklaring voor en zal dit bij iemand navragen die hier wat dieper in kan duiken. Zodra ik meer weet, laat ik je dat via deze we uiteraard meteen weten!


@JanZ_ , bedankt, dan wacht ik het nog af. Is het mogelijk om me op de hoogte te brengen voordat de mailbox op inactief wordt gezet. Alvast bedankt.


@JanZ_ , bedankt, dan wacht ik het nog af. Is het mogelijk om me op de hoogte te brengen voordat de mailbox op inactief wordt gezet. Alvast bedankt.

Zodra ik meer weet, breng ik je hier meteen van op de hoogte @F. van Leeuwen!