Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord lijkt niet meer te werken bij inloggen @hetnet.nl

• October 5, 2025
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Sinds een tjdje kan ik niet meer inloggen in mijn ***@hetnet.nl adres. Mijn wachtwoord lijkt niet meer te werken. Inloggen in webmail lukt ook niet. Ik wil graag mijn wachtwoord resetten, waarvoor ik een klantnummer nodig heb.

In een eerdere post zag ik dat @hetnet.nl een eigen klantnummer heeft, en dat ik dat nodig heb. Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen, zodat ik weer kan emailen.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Ad Ruijten. Erg onhandig als je op deze manier mogelijk communicatie mist. De oplossing is dan om een nieuw wachtwoord in te stellen. Nu begrijp ik dat je dat probeert maar dat het mogelijke klantnummer niet herkend wordt. 

Het beste kun je dan contact opnemen met de klantenservice. In de administratie kan dan vervolgens het klantnummer op worden gezocht om vervolgens dan het wachtwoord opnieuw in te stellen

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Wat vervelend dat je niet meer in je e-mailbox komt. Hier kan je jouw wachtwoord aanpassen.

https://www.kpn.com/service/ugs/wachtwoord-gebruikersnaam-vergeten

Hopelijk kom je hier verder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2025

Hoi ​@AriënC , dat hebben we al geprobeerd. Echter geeft deze aan mijn klantnummer niet te kennen. Waarschijnlijk moet iemand van KPN het nummer voor @hetnet.nl aan ons doorgeven...

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Je klantnummer staat ook op je factuur. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

@Ad Ruijten 

Als je een ander emailadres hebt (bijv. GMail) dan kun je met dat emailadres een nieuw KPN ID aanmaken. Dan wordt de bevestigingsemail daarnaar toe gestuurd. Dan kun je opnieuw een nieuw wachtwoord instellen. Vervolgens kun je opnieuw een KPN ID instellen met jouw ….@hetnet.nl emailadres.

Het klantennummer staat op de facturen van de KPN die je maandelijks krijgt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2025

Dat nummer hebben we gevonden. Als ik dat invul, dan krijg ik de melding dat dat nummer niet bekend is. In een eerdere discussie hier op het forum werd door iemand van KPN gezegd dat er voor hetnet een apart klantnummer is. Bedankt voor het meedenken wel!

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Maar heb je dan 2 of meer KPN abonnementen (gegistreerd op 2 of meer adressen) ? Dan heb je ook 2 of meer KPN klantennummer. Dan moet je ook het juiste klantennummer nemen. Met het andere nummer werkt het natuurlijk niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Ad Ruijten. Erg onhandig als je op deze manier mogelijk communicatie mist. De oplossing is dan om een nieuw wachtwoord in te stellen. Nu begrijp ik dat je dat probeert maar dat het mogelijke klantnummer niet herkend wordt. 

Het beste kun je dan contact opnemen met de klantenservice. In de administratie kan dan vervolgens het klantnummer op worden gezocht om vervolgens dan het wachtwoord opnieuw in te stellen