Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord planet e-mail adres

• 25 februari 2019
  • 10 reacties
  • 74 keer bekeken

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Mijn vraag sluit hierop aan. Heb al vele jaren geen KPN account meer, maar zou nog wel graag toegang krijgen tot een oud Planet adres als dat nog kan. Dit ivm een PayPal rekening. Weet geen wachtwoord meer en mobiele nummer van toen heb ik ook niet meer.

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dankjewel, Peter. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het bewuste e-mail adres niet meer bestaat. Helaas. Daarmee is dus ook alles wat er ooit in die mailbox heeft gezeten verdwenen. Ik moet je dus teleurstellen.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 25 februari 2019
Hoi Peter! Welkom.
Is dit planet e-mail account nog actief? Of heb je geen KPN abonnement meer? Ik kan dat voor je uitzoeken. Zou je je profiel kunnen aanvullen met adresgegevens en mij een seintje geven? Ik ga kijken of ik nog iets terug kan vinden.
Als jij je KPN hebt opgezegd en je hebt niet voor e-mail only gekozen is de kans wel klein dat ik nog iets vind.

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Dank je. Adres heb ik ingevuld, is wel adres van toen dus. Succes.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 25 februari 2019
Helaas kan ik daar geen account meer op vinden. Ik heb nog een archief systeem maar die werkt alleen als ik een klantnummer heb. Heb je niet nog een oud mailtje van toen je nog bij ons zat? Dan kan ik je hopelijk nog blij maken.

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Jammer. Zal eens zoeken in oude paperassen of ik nog een klantnummer kan vinden. Kom er zsm deze week bij je op terug. Fijne avond!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 25 februari 2019
Afgesproken, Peter! Jij ook een fijne avond.

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Goedemorgen,
Kan helaas geen klantnummer meer vinden. We zijn ondertussen nl ook nog een keer verhuisd. Dan houdt het hier op helaas, ben ik bang.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 26 februari 2019
Ik heb nog een laatste optie. Zou je in de profiel ook het bewuste planet e-mail adres willen zetten en mij dan hier een seintje geven?

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Heb bij 'Over mij' het bewuste mailadres gezet. Succes!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2019
Dankjewel, Peter. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het bewuste e-mail adres niet meer bestaat. Helaas. Daarmee is dus ook alles wat er ooit in die mailbox heeft gezeten verdwenen. Ik moet je dus teleurstellen.

Petervandartelberkhey
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Jammer. Dank voor alle moeite.