Skip to main content
Mijn vraag sluit hierop aan. Heb al vele jaren geen KPN account meer, maar zou nog wel graag toegang krijgen tot een oud Planet adres als dat nog kan. Dit ivm een PayPal rekening. Weet geen wachtwoord meer en mobiele nummer van toen heb ik ook niet meer.



admin: eigen topic aangemaakt

Hoi Peter! Welkom.

Is dit planet e-mail account nog actief? Of heb je geen KPN abonnement meer? Ik kan dat voor je uitzoeken. Zou je je profiel kunnen aanvullen met adresgegevens en mij een seintje geven? Ik ga kijken of ik nog iets terug kan vinden.

Als jij je KPN hebt opgezegd en je hebt niet voor e-mail only gekozen is de kans wel klein dat ik nog iets vind.
Dank je. Adres heb ik ingevuld, is wel adres van toen dus. Succes.
Helaas kan ik daar geen account meer op vinden. Ik heb nog een archief systeem maar die werkt alleen als ik een klantnummer heb. Heb je niet nog een oud mailtje van toen je nog bij ons zat? Dan kan ik je hopelijk nog blij maken.
Jammer. Zal eens zoeken in oude paperassen of ik nog een klantnummer kan vinden. Kom er zsm deze week bij je op terug. Fijne avond!
Afgesproken, Peter! Jij ook een fijne avond.
Goedemorgen,

Kan helaas geen klantnummer meer vinden. We zijn ondertussen nl ook nog een keer verhuisd. Dan houdt het hier op helaas, ben ik bang.
Ik heb nog een laatste optie. Zou je in de profiel ook het bewuste planet e-mail adres willen zetten en mij dan hier een seintje geven?
Heb bij 'Over mij' het bewuste mailadres gezet. Succes!
Dankjewel, Peter. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het bewuste e-mail adres niet meer bestaat. Helaas. Daarmee is dus ook alles wat er ooit in die mailbox heeft gezeten verdwenen. Ik moet je dus teleurstellen.
Jammer. Dank voor alle moeite.