Skip to main content

Ik ben mijn wachtwoord kwijt voor mijn planet email adres. Ik kan echter geen KPN ID aanmaken omdat ik alleen een paar email adressen aan hou maar geen KPN contract nummer heb, aangezien ik in het buitenland woon waar ik geen KPN kan gebruiken (ik betaal daar iets van 7.50 per jaar voor). 

Ik heb een nieuwe tablet waarvoor dat wachtwoord nodig was. Maar na wat verkeerd gokken kan ik nu nergens meer aan mijn planet mail komen, ook niet op mijn oude tablet.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @tongiel . Welkom op het forum.

Deze vraag krijg ik niet zoveel dus ik krabbel even over mijn hoofd. Volgens mij heb je wel een klantnummer en die kan ik vast voor je achterhalen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven?


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Hoi @tongiel . Je hebt in je profiel een klantnummer gezet. Daarmee kun je een KPN ID mee aanmaken om vervolgens je mailbox te beheren. 

Bij welke stap gaat het bij jou mis? 

 


Ik dacht dat het mis ging omdat er om een koppeling met mijn internet-abonnement werd gevraagd. Maar inderdaad kon ik op MijnKPN mijn klantnummer wel koppelen (de optie email only werd zelfs genoemd) en kreeg ik dus uiteindelijk toch de mogelijkheid om mijn password te veranderen.

 

Bedankt,


Dank voor de update, @tongiel . Fijn dat het gelukt is!