Skip to main content
Goedenavond, mijn email adres xxxx.xxxplanet.nl vraagt plotseling om een wachtwoord, ik heb sinds 2004 een E-mail Only abonnement , nu volgens mij via KPN, het oude wachtwoord werkt niet meer , ik heb eigenlijk ook nooit met een wachtwoord ingelogd, wie weet de oplossing, er worden op dit moment geen nieuwe mails opghehaald
Goedemiddag @wachtwoord planet email adres, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat je op het moment geen e-mails meer kan ophalen, omdat je moet inloggen met een wachtwoord. Hoe had je het precies ingesteld? Dat je wachtwoord onthouden werd, of gebruik je een e-mailprogramma zoals Outlook? Indien je e-mail only hebt, is er nog wel een klantnummer aan gekoppeld (deze kan je vinden op de facturen). Heb je misschien ook een inlog voor MijnKPN? Hierin kan je heel makkelijk je e-mailadres aanklikken en het wachtwoord aanpassen.



Als je alleen e-mail only hebt, ga ik er vanuit dat je thuis geen internet meer van KPN hebt. Dus het opvragen wat je wachtwoord online kan helaas niet.



Mocht je er niet uitkomen, dan moet ik even kijken hoe nu verder. De laatste optie is namelijk dat wij per brief instructies sturen hoe je het kan aanpassen. Dit kan alleen als het adres nog wel juist is. Dus werkt bovenstaande niet, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en, indien je hem hebt, het klantnummer.
Hallo Susan, ik heb inderdaad mijn klantnummer van factuurincasso gebruikt om in MijnKPN een nieuw wachtwoord te installeren voor mijn planet email account, en het werkt ! emails worden weer binnengehaald. Bedankt voor het advies. Mvg, Peter
Hoi Peter, super om te lezen! Fijn dat je de mailtjes weer binnenkrijgt 😊 Mocht je ooit nog met vragen komen te zitten weet je ons te vinden! 😉

Reageer