Kan iemand mij helpen om dit op te lossen
Ben mijn email wacht woord kwijt.
Hallo
Hallo Denise daar kan je alleen kpn mail wachtwoorden wijzigen ben te einde raad.
Hallo Denise daar kan je alleen kpn mail wachtwoorden wijzigen ben te einde raad.
Jouw @planet.nl emailadres is ook via https://email.kpn.com te beheren. Deze is waarschijnlijk als alias van één van de @kpnmail.nl emailadressen vastgelegd.
Hoi Denise lukt nog steeds niet ook via email.kpn.com als je ooit je wacht woord was vergeten kreeg je een nieuw wachtwoord per brief.
Hoi Denise lukt nog steeds niet ook via email.kpn.com als je ooit je wacht woord was vergeten kreeg je een nieuw wachtwoord per brief.
Je zult nooit een wachtwoord per brief krijgen.
Heb je jouw @planet.nl emailadres in https://email.kpn.com kunnen vinden?
Er was wel kpnplanet.nl en geen planet .nl
Er was wel kpnplanet.nl...
En heeft u daar ook een keer op geklikt?
Nee niet gedaan
Nee niet gedaan
Doen dan...
Bedankt is opgelost
Kan mij iemand helpen om mijn email planet.nl kan toevoegen aan kpn mail.
Zorg ervoor dat bij jouw profiel hier op het forum o.a. bij “Opmerkingen” jouw NAW gegevens, klantnummer, de naam van dat emailadres vermeld zijn. Maak ook goed duidelijk naar welk account dat emailadres/-account verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om dat emailadres/-account te verplaatsen.
Dag
Je wilt dus jouw Email Only planet.nl e-mailadres toevoegen aan jouw KPN Internet abonnement. Ik kijk graag of ik je daarbij kan helpen, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en beide e-mailadressen (van planet en kpnmail)? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?
Forumprofiel ingevuld
Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? is ingevuld ?????????
Nog steeds geen reactie wat nu?
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.