Skip to main content

Mijn kennis heeft problemen met het resetten van zijn wachtwoord. Hij wordt ook niet geholpen via de officiƫle weg bij de Klantenservice. Ik regel zijn IT gerelateerde zaken en heeft mij verzocht te kijken of ik het voor elkaar kan krijgen.

Het is eigenlijk een simpele vraag, we proberen een wachtwoord reset uit te voeren voor een planet.nl e-mailadres. Deze is sinds het overstappen van internet (als ik het goed heb, een upgrade van internet van ADSL naar glasvezel) niet meer in de lucht of de inloggegevens zijn gewijzigd.

Het wachtwoord kan per post worden verstuurd, maar volgens mij is vanwege het wijzigen van de internet verbinding deze optie niet mogelijk via het portaal.

Mijn vraag is nu, hoe verder? Hij kan het zelf verder regelen, maar willen graag even een stappenplan.

Ā 

KPN kan geen wachtwoorden per post sturen want de AVG zegt dat dergelijke persoonsgebonden gegevens niet zomaar verwerkt mogen worden.

Ā 

Ziet jouw kennis dit @planet.nl adres dan niet als alias bij Ć©Ć©n van zijn e-mailaccounts op https://email.kpn.com.

Ā 


Hoi @Perryvz, wat fijn dat je jouw kennis helpt met het opnieuw instellen van het wachtwoord, zeker als het ook via de klantenservice nog niet is gelukt.Ā 

Ik zie dat wjb je al op weg geholpen heeft, wat hij aangeeft klopt. Het versturen van een wachtwoord per brief kan helaas niet meer. Komt je kennis verder met de link die hij deelde?Ā  Ik ga er vanuit dat het op die manier luktĀ :slight_smile: