Skip to main content

Mijn email is geblokkeerd omdat derden toegang hebben. Keurig een SMS van KPN ontvangen. Maar ja, het is gecompliceerd, niemand kan het oplossen. Hoe zit het:

Mijn emailaccount is een legacy-product (KPN eigen Site & Mail). Dat is op een gegeven moment omgezet naar een KPN zakelijk email abonnement. Dat is dus NIET gekoppeld aan mijn KPN Alles in 1 Glasvezel abonnement. 

Dus: ik kan niet met klantnummer (van mijn internetabonnement) mijn wachtwoord wijzigen, want dan kom ik bij een andere email account (nl. het email account dat bij mijn Alles in 1 Glasvezel hoort; dat gebruiken we niet).

Via Mijn KPN kan ik het wachtwoord ook niet wijzigen, want ik heb geen toegang (meer). En nieuw wachtwoord via een link gaat natuurlijk ook niet, omdat ik mijn inbox niet meer in kan. 

Net 3x gebeld met KPN klantenservice, twee keer werd na uitvoerige uitleg de verbinding verbroken. De derde keer zou er een oplossing zijn, die dan via email.kpn.com uitgevoerd zou moeten worden, maar daar kreeg ik de melding “wegens een verstoring tijdelijk niet beschikbaar”. Ook toen dat even later niet meer het geval was, lukte het niet om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. 

Iedereen die ik aan de lijn krijg is heus vriendelijk en begripvol, maar het probleem wordt niet opgelost. Kan iemand mij aub helpen?

 

Robert 

Goedemorgen @Robert van Agteren, deze dienst (Eigen Site & Mail) is een paar jaar geleden van de consumentenmarkt overgezet naar de Zakelijke Markt. Het product valt onder Clouddiensten van KPN. Het is dus ook niet te koppelen aan het KPN ID voor jouw internet, tv & bellen abonnement. Ik moet je helaas vragen om de hulp van de Zakelijke klantenservice in te schakelen. Je bent nu namelijk met jouw vraag op het KPN consumenten forum. Er is ook een Zakelijk KPN forum, waar je eventueel jouw vraag kunt stellen. 

 


@Kpn en/of @Jeroen_dB 

In een korte tijd heb ik ook twee keer een sms bericht ontvangen over twee verschillende KPN email accounts die zijn geblokkeerd omdat “derden toegang hebben”. Ik al die jaren dat ik KPN klant ben heb ik dit niet eerder gehad dus is het bijzonder dat dit nu zo kort achter elkaar gebeurt. Ik heb het advies uit de SMS gevolgd door mijn wachtwoorden te wijzigen maar wat is hier aan de hand??


Mijn ww is ook gereset door KPN om bepaalde reden. Doordat het een emailadres van mijn oude email-only abonnement is kan ik het ww niet zelf aanpassen via mijn huidige kpn all-1 beheer module. Ook kom ik er niet meer in via webmail. Servicedesk gebeld maar nog geen oplossing. 


Mijn ww is ook gereset door KPN om bepaalde reden. Doordat het een emailadres van mijn oude email-only abonnement is kan ik het ww niet zelf aanpassen via mijn huidige kpn all-1 beheer module. Ook kom ik er niet meer in via webmail. Servicedesk gebeld maar nog geen oplossing. 

Bij mij lag het probleem aan mijn VPN verbinding die niet op Nederland stond. VPN aangepast en daarna geen problemen meer.