Skip to main content

Geachte lezer,

In mijn KPN ID wordt geen melding gemaakt van mijn Freeler account.

Nu wil ik op mijn nieuwe laptop mijn freeler account zetten, maar dat lukt niet ivm onjuist ww.

Dit kan, denk ik, alleen via  mijn KPN ID, maar daar staat geen freeler account.

Wat nu?

Harry

@Harwiel 

Freeler is een speciaal geval. Daarvoor moet je met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ).

Je kunt ook het volgende doen Maak een nieuw xxxxx@kpnmail.nl emailaccount aan en laat jouw Freeler emailadres/-account door de KPN overzetten naar jouw nieuwe KPN emailaccount als een alias. Dan kun je gewoon via Mijn KPN zelf dingen aanpassen.


Dankjewel voor de reactie. Ik zal dat  laatste doen. Toen ik belde werd gezegd dat er geen wachtwoorden via de telefoon geregeld kon worden.


@Harwiel 

Dit ligt iets subtieler. Ze kunnen wel het wachtwoord resetten en daarna kun je dan zelf het wachtwoord aanpassen.


Freeler is inderdaad de (enige) vreemde eend in de bijt. Ook andere url voor de webmail daarvoor.

https://freeler.email.kpn.com/ 

Als je daar wel kunt inloggen is het wachtwoord wel goed natuurlijk. Dan is het iets met het gebruikte e-mail programma.


@Harwiel 

Nog een laatste advies:

Voordat je jouw emailadres laat overzetten, is het aan te raden om een kopie te maken van al jouw email. Ik heb net even iets te vaak gezien dat door zo'n overzet actie alle emails verloren ging.


Bedankt voor de reactie. Ik heb inmiddels weer toegang tot freeler. Na diverse pogingen eindelijk het goede ww gevonden.


Reageer