Skip to main content

 

Ik ben mijn wachtwoord kwijt van hetnet.nl

Ik heb geen kpn account of e-mail adres, hoe kom ik bij mijn oude e-mail van hetnet.nl    ?

admin: privacygevoelige info verwijderd

Is er geen knop wachtwoord vergeten en komt er een optie om met andere gegevens te bevestigen dat u bent wie u bent. Ik bedenk maar even iets hoor, ik heb zelf geen hetnet mail.


Hallo @Janpostema , heb je verder geen diensten van KPN en gaat het alleen om een HetNet e-mailadres waar je niet meer bij kunt? Dan heb je waarschijnlijk een e-mail only abonnement waar je maandelijks via incasso voor betaalt. Als dat klopt, kan ik je uitleggen hoe je dat koppelt aan jouw KPN ID .


Hallo @Janpostema ,

Dan moet je eerst jouw e-mailadres aan jouw KPN ID koppelen. Kies daarvoor bij het KPN ID: Producten > Product koppelen > ………………

Daarna moet je jouw e-mailadres/account in Mijn KPN zien staan.

Er zijn nog meerdere opties om het wachtwoord te achterhalen of te wijzigen, maar dat is een beetje afhankelijk van welk pakket je op dit moment nog bij KPN afneemt voor Internet (thuis). Op het moment dat je nog Internet (en/of Televisie / Telefonie) afneemt bij KPN kan je namelijk via kpn.com/helpwachtwoord het wachtwoord wijzigen. Hiervoor log je in met je klantnummer, dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk. 

Op het moment dat je géén Internet meer bij KPN afneemt en je alleen nog de mailadressen bij KPN hebt lopen, kan je inloggen via e-mail.kpn.com , met je KPN ID (gegevens MijnKPN inlog). 

Werken beide opties hierboven niet, kan een moderator nog als laatste redmiddel een brief sturen naar het adres wat bij KPN bekend is (waar het abonnement afgenomen wordt) met instructies om het wachtwoord alsnog te wijzigen. Alleen omdat dit per brief gaat, duurt het wel wat langer.
 


Bedankt, ik ga een brief schrijven. Gr. J.Postema


Nee @Janpostema ,

Vanuit KPN wordt een brief verstuurd.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het e-mailadres? Het e-mailadres kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hallo @Janpostema , je hebt nog geen antwoord gegeven op de eerdere vragen. Als je verder geen KPN producten zoals Internet en TV hebt, zal jouw hetnet mail in een e-mail only abonnement zitten.

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via de link KPN e-mail instellingen  het adres beheren en het wachtwoord wijzigen.

KPN medewerkers kunnen en mogen in verband met privacy wetgeving geen wachtwoorden inzien of aanmaken, dus het is onmogelijk voor hen om hier op een andere manier bij te helpen. Ik hoop dus dat het koppelen gaat lukken!

Succes!


Ha @Janpostema, welkom! Ook nog even een berichtje van onze kant. Het sturen van het wachtwoord per brief, kan niet meer helaas. Je kunt zelf het wachtwoord wel opvragen door middel van de uitleg van de heren hierboven. Ik hoor graag of het daarmee gelukt is en zo niet, wat er dan precies mis gaat. We helpen graag!