Skip to main content

Mijn schoonvader heeft “iets” gedaan op zijn computer waardoor hij het wachtwoord van z'n “mail@kpnplanet.nl “ kwijt is. Tevens blijkt dit mailadres gebruikt te worden voor de facturen van KPN (maar ook voor z'n apotheek) maar deze staat niet in z'n KPN ID.

 

Wij kunnen nu niet meer in z'n mail komen waar heel veel info op staat. De eerste klantenservice heeft me netje's te woord gestaan allen moest ik in het huisnetwerk ingelogd zijn. Vanavond bij mij n schoonvader ingelogd en KPN gebeld en deze gaf aan mij niet bte kunnen helpen want:

  1. Het mailadres bestaat niet meer
  2. Het mailadres is aan een ander abonnement gekoppeld.

Beide kloppen niet allen de 2e man wilde mij vanavond niet verder helpen. Mijn vraag is concreet :

Waar kan ik het wachtwoord opvragen, gewoon per post, naar het postadres welke bij de mail hoort ??

 

 

Als je met zijn KPN ID inlogt op https://email.kpn.com zie je hem dan wel staan?


Neen, daar staat hij niet meer bij. afgelopen zondag had ik ingelogd toen stond daar helemaal geen mailadres (blanco). Toen heb ik een nieuw mailadres aangemaakt


@Ronald Ham

Misschien heeft jouw schoonvader 1 abonnement met daar aan 2 emailaccounts ? Of misschien heeft hij 2 abonnementen elk met 1 emailadres ? Zo ja, dan heeft die meneer bij de KPN gelijk. Want die ziet dan wel dat emailadres maar dat hangt dan aan een ander abonnement/emailaccount.

Voor elk email-account moet je met een andere combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Probeer eens of je bij de KPN webmail wel binnen komt. Zo ja, dan is er iets “fout gegaan” in het emailprogramma.

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” naam, adres, woonplaats,  klantnummer(s) en accountnamen van jouw schoonvader. (Is er een verschil tussen de adressen van die abonnementen ?) Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan met bovenstaande informatie gericht zoeken in de KPN administratie en uitzoeken wat er aan de hand is.


Hoi @Ronald Ham, welkom bij ons op het forum. De situatie met het e-mailadres is verwarrend begrijp ik. Wat er precies speelt is mij ook niet duidelijk, maar als je de gegevens op je forumprofiel invult die Willy al noemt en daarna een seintje geeft kan ik kijken of ik licht in het duister kan laten schijnen.

Een wachtwoord opsturen is geen mogelijkheid. Als het e-mailadres niet meer bestaat, wat je noemt, heb je ook niet zoveel aan alleen een nieuw wachtwoord. Als je de gestelde vragen kunt beantwoorden en je profiel kunt invullen kunnen we samen kijken wat we voor jouw schoonvader kunnen doen.


Probeer zelf eens een email te sturen naar dat adres. Vanaf Gmail ofzo. Als u binnen enige tijd geen foutmelding krijgt, dan bestaat in ieder geval wel het emailadres. 


Neen, daar staat hij niet meer bij. afgelopen zondag had ik ingelogd toen stond daar helemaal geen mailadres (blanco). Toen heb ik een nieuw mailadres aangemaakt

Als u inlogt op MijnKPN, ziet u dan wel het juiste thuis abonnement? Ziet u de facturen van het thuisabonnement?