waarom moet ik bij het openen van mijn webmail steeds het wachtwoord invullen?
Beantwoord
wachtwoord vastzetten webmail
Beste antwoord door Lisa
Computer?
Is het misschien een idee om telefonische contact met ons op te nemen met ons? Als je dit probleem hebt op een computer, dan kunnen we met je meekijken op het scherm. We kunnen dan alles samen controleren en eventueel opnieuw instellen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat je mails kwijtraakt. Ons telefoonnummer is 0800-0402 (gratis).
Mobiel of tablet?
Als het probleem zich voordoet op een mobiele telefoon of tablet, ben je ook van harte welkom bij mijn bellende collega's, maar je kan ook onze toestelhulp proberen.
- Selecteer eerst jou apparaat > (onder het kopje E-mail) > Instellingen (KPN)mail controleren > Controleer of je mail in ingesteld als IMAP.
- Als dit zo is, verwijder dan het hele e-mailaccount. Je mails staan dan veilig in de cloud.
- Als dit is gebeurd, kan je ‘onder het kopje E-mail’ > kiezen voor ‘handmatig instellen’.
- LET OP: Als het is ingesteld als POP3, dan zou ik het niet verwijderen en het hier even aangeven.
- Als dit zo is, verwijder dan het hele e-mailaccount. Je mails staan dan veilig in de cloud.
Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.