Skip to main content
Echter is mijn web mail inlog code nog het zelfde en niet van het nieuwe wachtwoord groet Hans
Welkom terug Hans! Leuk dat je hier weer eens een vraag stelt. Heb je niet, per ongeluk, alleen het wachtwoord van je MijnKPN account gewijzigd in plaats van je KPN mailadres? 🙂
Ey @problemen1, het is hier wat stil. Is het gelukt het wachtwoord van je mail te wijzigen?
Hoi hoi @problemen1, geen bericht, goed bericht? 🙂 Ik sluit je topic. Ik neem aan dat je vraag beantwoord is. Anders hoor ik het graag!
Excuses voor de late reactie Nadia echter weet ik nog steeds niet wat er fout is gegaan ik werk nu met twee verschillende nieuwe aangemaakte wachtwoorden een voor de eenmalig en een voor mijn KPN id wat ook niet verkeerd is ?

het is allemaal begonnen dat ik een brief kreeg via de KPN om mijn wachtwoord te wijzigen wat ik wel vreemd vond ?



ik hou je in iedergeval op de hoogte groet Hans
Hallo @problemen1, goed dat je er weer bent 🙂 Dat klopt, we hebben een aantal klanten aangeschreven waarvan we het vermoeden hebben dat het persoonlijke mailaccount mogelijk wordt misbruikt. Vandaar dat we je hebben gevraagd het wachtwoord te wijzigen. Op KPN e-mail: Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten vind je precies hoe je jouw mailadres een nieuw wachtwoord geeft. Succes!



Ik hoor graag van je als het je is gelukt (of niet) 🙂

Reageer