Hallo forumgenoten.
Sinds een tijdje kan ik geen mail meer ontvangen via mijn @planet.nl account.
Na een hele serie sessies met de Klanten Service blijkt dat mijn wachtwoord is veranderd.
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat gedaan heb, maar wel dat er rond die tijd diverse berichten binnenkwamen van de KPN server dat bepaalde berichten niet verstuurd konden worden; allemaal met namen/adressen die ik absoluut niet kende. Ik heb die berichten toen verwijderd maar verder geen aandacht aan gegeven.
Ook kreeg ik in die tijd een bericht van KPN dat mijn account geblokkeerd zou zijn.
Een IT onderlegd persoon vertelde mij echter dat ik waarschijnlijk gepwnd was.
Ik was toen in het buitenland en kon zo snel niets doen, maar bij terugkomst in NL probeerde ik natuurlijk om mijn wachtwoord te veranderen.
Maar dat is niet mogelijk gebleken omdat je daarvoor eerst het oude moet hebben, wat ik niet weet (veranderd door anderen? Gepwnd?)
Bovendien heb ik gecontroleerd bij KPN of mijn account geblokkeerd was maar dat was niet zo. Kon ook geen bericht kunnen vinden dat zoiets ooit gebeurd was trouwens.
Ik heb alle opties geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen, zoals aangegeven op de KPN website; dus via Mijn KPN, KPN ID, wel en niet thuis, via mijn klantnummer, maar alles zonder succes.
Dus nu loop ik in een eindeloze cirkel en krijg geen mails binnen maar kan wel versturen.
Van de KPN Klanten Service werd ik ook niet wijzer want die vertelden mij alleen dat het wachtwoord is veranderd, dat ze wel kunnen zien wanneer dat gebeurd is maar niet wat dat nieuwe wachtwoord nu is en als ze dat wel zouden kunnen, het nooit per telefoon door kunnen geven. Dat laatste snap ik, maar een beetje meer medewerking of meedenken was welkom geweest.
Mijn planet.nl account is overigens een e-mail-only abonnement.
Als iemand dit probleem kan helpen oplossen, zou ik daar erg dankbaar voor zijn.
Ik las ergens op dit forum een bericht van ene Susan als KPN Moderator (ca. een jaar geleden) die een identiek probleem besprak waarbij aangegeven werd dat er een laatste mogelijkheid is om schriftelijk verdere instructies te krijgen. Als Susan dit leest, zou ik graag hier meer over willen horen.
Met dank
Henny
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
Wachtwoord veranderen lukt niet
Beste antwoord door Vikash van KPN
Het is inmiddels gelukt. We hebben het e-mail only abonnement gekoppeld aan een nieuwe KPN ID account en op die manier het wachtwoord hersteld. ☺️
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.