Ik heb het wachtwoord via de emailinstellingen veranderd op de KPN site.
Maar...... Kpnmail pakt gewoon het oude wachtwoord terwijl ik in de mail bevestiging krijg van het veranderde wachtwoord. Dus.... Wat doe ik fout. En dit allemaal omdat ik vandaag WEER zoveel spam kreeg. Wel 10 berichten!!!!!!!!!!
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beantwoord
Wachtwoord verandert maar pakt alsnog oude wachtwoord
Beste antwoord door Marcia van KPN
Fijn dat het opgelost is. Wel heel vervelend dat je zoveel spam ontvangt! Ontvang je deze in je spam mailbox of in je Postvak IN? Als je ze in je Postvak IN binnenkrijgt, mag je ze doorsturen aan ons. Je kunt op onze website zien hoe dat in z'n werk gaat. Wij kunnen daar dan mee aan de slag.
Voor wat betreft het wijzigen van je e-mailwachtwoord: dat doe je inderdaad gewoon het makkelijkst via onze website en niet via MijnKPN.
Bekijk origineelVoor wat betreft het wijzigen van je e-mailwachtwoord: dat doe je inderdaad gewoon het makkelijkst via onze website en niet via MijnKPN.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.