Skip to main content

Bij wachtwoord vergeten word ik doorgeleid naar de veilige browser. Wat moet ik daar invullen? Juist gebruikersnaam en Wachtwoord om in te loggen bij herstellen idemdito. Met plakken in een andere browser kom ik op het forum terecht, en 24/7 hulp is ook al wegbezuinigd, grrrr. 

Helpt dit je verder? Zie E-mail: Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten

 

Probeer eens?

bij KPN kan je namelijk via kpn.com/helpwachtwoordhet wachtwoord wijzigen. Hiervoor log je in met je klantnummer, dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk. 


Ik draai in cirkels rond. Moest maar naar de winkel gaan. En daar nemen ze geen tijd voor je. Ik duw die telefoon in hun handen en een notitieblok en laat het ze wel doen want de klantenservice telefonisch contact behandeld als een trol. Evengoed bedankt voor de moeite. 

Om in te loggen heb je een fb account nodig en eerst moest ik plakken in Chrome. Zogenaamde beveiliging op de imap maar er is niemand die mij kan uitleggen waarom ik op mijn eigen device geen recovery kan uitvoeren volgende keer zet ik het in pop. 

 


Toch gelukt met klantnummer 🙂 🙂 :-)

 


Het is gelukt dankjewel tige tank thanks a lot

 


Fijn , graag gedaan 😀


Je werk is uiteindelijk voor niks want de veilige browser wordt niet ondersteund!!!

 


Ik begrijp niet helemaal wat nu precies de bedoeling is?

Bedoel je de veilige browser van KPN veilig?

Zie dan https://help.f-secure.com/product.html#home/internet-security/latest/nl/task_C9E6D4FA2C7D4A0BA27CD8F1F7037308-internet-security-latest-nl

Of bedoel je wat anders?


🤔😬de mail werkt weer daar ging het om. 


@IgorVisser Welkom op ons Forum! Als ik het goed begrijp heb of had je problemen met het inloggen op de e-mail. Ik lees ook dat de e-mail weer werkt. Kan ik in deze nog iets voor je betekenen?  Laat het dan maar weten! 

Bedankt @Tycha voor het bijspringen en helpen!


Nog even naar aanleiding van je pb @IgorVisser 

Kijk ook eens hier KPN inloggedoe 😀


Uiteindelijk toch mijn wachtwoord weer herinnerd. Ga het maar in een kluis zetten. Een echte analoge van staal, maar ja hoe onthou ik de combinatie? 


Nog even naar aanleiding van je pb @IgorVisser 

Kijk ook eens hier KPN inloggedoe 😀

Zeg dat wel. Het beste is toch een matrix voor gebruikersnaam en wachtwoord. 


Uiteindelijk toch mijn wachtwoord weer herinnerd. Ga het maar in een kluis zetten. Een echte analoge van staal, maar ja hoe onthou ik de combinatie? 

Hahaha eind goed al goed 😅


Reageer