Skip to main content

Ik heb in het verleden naast mijn hoofd email-account ook een tweede email-adres aangemaakt voor mijn vrouw. Aangezien ze niet veel hiervan gebruikt maakt mist ze ook niet echt mails. Ze is echter haar wachtwoord vergeten en willen toch kijken of er nog mails binnen zijn gekomen. Hoe kom ik in dit mail-adres want wachtwoord vergeten werkt niet omdat het opnieuw instellen naar het mail-adres gestuurd wordt.

Graag hulp in deze.

@sjiske heb je jouw profiel al ingesteld, dit kan alleen een moderator maar die moet wel weten wie je bent. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hallo @sjiske en welkom op het forum. 

Voor het opnieuw instellen van het wachtwoord kan je gaan naar de pagina email.kpn.com en inloggen met je KPN ID. Daar vind je een overzicht van je KPN e-mailaccounts. Onder elk e-mailaccount kunnen meerdere e-mailadressen hangen. Als je klikt op een van de accounts dan zie je welke e-mailadressen daarbij horen. Je kan dan het wachtwoord wat bij het e-mailaccount van je vrouw hoort daar aanpassen. 


Dit had ik al geprobeerd maar alle email-adressen met @lijbrandt staan niet in het overzicht. Daarom kan ik dan ook geen wachtwoord aanpassen.


Ik ga hier met je meekijken, wil je je profiel invullen en bij persoonlijke informatie aangeven om welk e-mailadres het gaat? Als je na het invullen een berichtje plaatst in het topic kom ik weer bij je terug. 


Beste Liesbeth,

Persoonlijke profiel is ingevuld en hier het email-adres vermeld waarvan we wachtwoord kwijt zijn.


Dankjewel!

Ik zie dat het e-mailadres niet onder je account staat. Ik ben nu bezig om dit alsnog te regelen, als dat lukt dan krijg je hier een bevestiging van per sms (dit zal binnen 10 minuten zijn).

Lukt het niet, dan belt de achterliggende afdeling je terug. Ik heb je contact telefoonnummer gebruikt welke in MijnKPN is ingevuld.