Skip to main content

Het is niet mogelijk om een wachtwoord te resetten voor een @onsbrabantnet email adres.

Resetten via KPN ID kom je uit bij KPN e-mail instellingen en daar staat het @onsbrabantnet email adres niet vermeld.

Via klantnummer krijg ik de melding "Geen KPN e-mailaccount gevonden”

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

 

Hallo @adrianus30-04 

 

Een onsbrabantnet email adres zou als alias onder 1 van je kpnmail emailaccounts moeten hangen,

Het wachtwoord voor die aliassen is niet apart in te stellen en dus gelijk aan het wachtwoord van je kpn emailadres waar die alias onder hangt.

Dia aliassen zie je als je op het > achter je emailaccount klikt.


Bedankt voor je antwoord, maar als ik naar email.kpn.com ga dan zie ik 0 email adressen.

Geen KPN e-mailaccount gevonden

U heeft geen e-mailaccounts

Wat nu?


Je hebt dus wel je thuis abo gekoppeld in MijnKPN (anders zou je ook niet naar email instellingen kunnen gaan) maar daaronder hangt blijkbaar geen enkel emailadres.

Dan lijkt me dit iets waar een moderator naar moet kijken.

Vul alvast je profiel in met de benodigde gegevens dan kunnen ze er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is, kan soms even duren.


Hoi @adrianus30-04. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor je uitzoeken hoe je het wachtwoord kan herstellen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mail adres achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @adrianus30-04. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor je uitzoeken hoe je het wachtwoord kan herstellen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mail adres achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een antwoord hebt op jouw vraag. Anders weet je mij te vinden!