Skip to main content

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn e-mail adres. Ik wil het niet wijzigen, ik wil weten wat mijn wachtwoord is

@Monica63 

Dat kan helaas niet. Er zit niets anders op dan om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Hoi ​@Monica63 
Als je  even nadenkt dan begrijp je wel dat het niet gaat wat jij wilt.
Niemand weet wat jouw wachtwoord is en dat is maar goed ook.
Zelfs de provider niet.
Vult je PC of telefoon deze niet automatisch in?
Ik weet niet hoe het met windows gaat maar met Apple kun je je wachtwoord delen met een ander apparaat. (toestemming geven als iemand het probeert in te vullen met zijn/haar telefoon of laptop vlak bij je in de buurt.)

Hoi ​@Monica63 
Als je  even nadenkt dan begrijp je wel dat het niet gaat wat jij wilt.
Niemand weet wat jouw wachtwoord is en dat is maar goed ook.

Natuurlijk weet de email client het wachtwoord en het wordt lokaal opgeslagen. Afhankelijk van de gebruikte client kan je het wachtwoord laten zien (b.v. Outlook voor 2016). Er zijn ook mail password recovery programma's de het wachtwoord kan achterhalen, maar recente mail clients versleutelen het wachtwoord met sterke encryptie dat een decrytie niet mogelijk met externe programma's.

Hoi ​@Monica63, welkom op onze community! Ik zie al wat behulpzame tips hierboven. Is het nog gelukt je wachtwoord te resetten? Op kpn.com/wachtwoord kun je vinden hoe je je wachtwoorden opnieuw in kunt stellen.

Reageer