Skip to main content
Ik woon sinds een paar jaar in Belgiƫ en gebruik ik -tegen betaling- o.a. mijn oude Nederlandse hetnet webmail. Tot voor twee dagen geleden naar grote tevredenheid.

Maar nu reageert mijn mail niet meer op mijn wachtwoord.

Via de "wachtwoord vergeten" functie bij mijnkpn wordt er een bevestigingsmailtje gestuurd .... naar het mailadres waar ik dus niet bij kan.

Bellen naar KPN vanuit het buitenland gaat niet en bij de chat is niemand thuis.

Help!



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Goedemorgen @LeWo, Welkom op het forum! Ik begrijp dat je niet meer in kan loggen met je e-mailaccount. Wist je dat je het wachtwoord ook kunt wijzigen met je KPN ID? Ga naar email.kpn.com en log in met je KPN-ID. Selecteer het mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. Kies bovenaan op wijzigen om je wachtwoord aan te passen. Hopelijk lukt het hiermee anders hoor ik het graag 🙂 Zou je dan je klantnummer van je e-mail only abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel? ?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)


Bedankt. Had het inmiddels zelf "al" ontdekt.

Nummer is ingevuld.
@LeWo, Je had dit zelf 'al' ontdekt, maar dit werkt ook niet? Krijg je daar een bepaalde foutmelding te zien? Misschien is het een optie om een andere browser/apparaat te gebruiken? Gaat het om het eerste mailadres (hoofd E-mailaccount) dat je bij je abonnement hebt gekregen? Dan kunnen we je ook per brief een nieuwe wachtwoord sturen naar het adres die bij ons is opgegeven bij het afsluiten van het abonnement. Echter is dit een ander adres dan het adres die je hebt ingevuld in je forumprofiel. Ik mag het adres niet wijzigen. Dit mag alleen de telefonische klantenservice doen i.v.m. een extra verificatie. Als het adres gewijzigd is, kunnen mijn collega's per brief een nieuw wachtwoord sturen.


Nee, nee. Het werkt weer prima. Bedankt!
Haha, dat was mij niet duidelijk, maar ben erg blij om te lezen dat het weer werkt 😃 Als je nog weer eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum. Voor nu wens ik je nog een fijne dag @LeWo ā˜€ļø
Dank u, insgelijks.

Reageer