Skip to main content

Goedeavond, 

 

Ik wil mijn wachtwoord van mijn email adres wijzigen, maar als ik in mijn kpn account ga naar email adressen staat mijn email adres er niet meer bij. Heb al contact gehad met de klantenservice maar met hun kwam ik er niet uit. Die zeggen dat ik dan moet klikken op wachtwoord vergeten, maar mijn e-mailadres staat er dus niet tussen. Als ik via mijn zoon een test mail stuur krijgt hij die mail ook terug en dan staat er: uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerde. Hoop dat ik hier antwoord op mijn vraag kan vinden.  

Hallo @Louisve 

 

Staat er nog een reden achter die niet bezorgd melding, als er staat dat het e-mailadres niet bekend is dan lijkt het er op dat je e-mailadres niet meer bestaat.

Je kan dan proberen of je hem opnieuw kan toevoegen via https://email.kpn.com/
Als dat niet lukt is het e-mailadres waarschijnlijk pas onlangs verwijderd, het wordt dan tijdelijk gereserveerd, de klantenservice of een KPN medewerker/moderator kan het weer vrijgeven zodat je het e-mailadres daarna wel opnieuw kan aanmaken.


@Louisve

Heb je misschien jouw emailadres (of was dat een emailaccount?) per ongeluk zelf verwijderd ? De fout die je krijgt lijkt daarop te wijzen.

Heb je misschien een planet emailadres ?


Hoi @Louisve, welkom bij ons op het forum. Zoals je het beschrijft klinkt het inderdaad alsof het e-mailadres mogelijk per ongeluk is verwijderd. Als het adres een onderdeel is van het abonnement en actief is zou je het in MijnKPN moeten kunnen zien.

Heb je de vragen van GeSp en Willy daarover al kunnen bekijken? Of opnieuw contact gehad met de klantenservice om dat te bekijken?


@Louisve 

Bij een planet emailadres heb je per emailaccount een apart "contractnummer” en moet je bij “mijnKPN” voor elk account afzonderlijk inloggen.