Skip to main content

Hallo,

 

ik heb nu afgelopen maanden al meerder malen geprobeerd mijn wachtwoord te wijzigen van mijn kpn mail. elke keer krijg ik de melding zoals op de afbeelding.

De site geeft aan dat het is gelukt maar het wachtwoord word uiteindelijk nooit gewijzigd.

wat kunnen we hier aan doen?

 

 

20:00 uur.

Wacht je wel het aangegeven uur met weer inloggen?

Ben het nu wéér aan het testen met m'n forum mail. Moet nu even wachten tot ongeveer 21:00 uur voordat de wijziging is doorgevoerd. 


20:15 uur

Kon er nu niet meer in met het oude wachtwoord. Maar met het zojuist gemaakte. Er is dus geen algemene storing in het systeem. 


Moet je na het wijzigen wachten met inloggen dan?

Mocht je toch proberen in te loggen met het oude wachtwoord, maak je de wijziging dan weer ongedaan?

 


Moet je na het wijzigen wachten met inloggen dan?

Er staat dat het tot een uur kan duren voordat het nieuwe gebruikt kan worden. Ik deed het na een kwartier. Daarna weer uitgelogd en het oude geprobeerd en dat deed het toen niet meer.

Mocht je toch proberen in te loggen met het oude wachtwoord, maak je de wijziging dan weer ongedaan?

 

Nog nooit gedaan maar het zou natuurlijk kunnen. Binnen dat uur.

 


gisterenavond opnieuw mijn wachtwoord gewijzigd, kreeg weer de melding zoals in de bijalage.

heb niet meer ingelogd sinds zojuist en nog steeds is mijn nieuwe wachtwoord niet actief. oude doet het nog steeds.

iemand een idee?


Welkom bij ons op het forum @Johan van den Bout. Wat gek dat het niet lukt om het wachtwoord te wijzigen. Had je het wachtwoord gewijzigd via email.kpn.com

Hoeveel e-mailadressen heb je van ons? Zou het mogelijk kunnen dat je het wachtwoord van een van de andere adressen hebt gewijzigd? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt noemen (zonder privégegevens openbaar te delen), hoe meer wij mee kunnen denken.