Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord wijzigen voor Worldonline mail account?

• 21 augustus 2022
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Sinds jaar en dag gebruik ik een worldonline account. Tegenwoordig via Telfort. Nu kreeg ik van KPN een sms dat ik een nieuw wachtwoord voor dit account moet aan maken. Ik zie als ik de stappen daarvoor volg wel mijn account dat via KPN loopt ….@planet.nl of ….@kpnmail.nl wel maar ….@ worldonline.nl niet.

Het lukt me niet er bij te komen. Weet iemand een oplossing

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi en van harte welkom op ons forum @GerritWe!

Ben je er uit gekomen met de uitleg van @JanD hierboven? Wat hij aangeeft klopt; Door in te loggen met jouw KPN ID op MijnKPN kan je jouw wachtwoord van je e-mail aanpassen. Laat maar weten of het is gelukt. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• 0 reacties
  • 21 augustus 2022

Hallo @GerritWe via MijnKPN kun je bij je account komen en aanpassen, moeilijk uit te leggen, maar als je zorg dat je ingelogd bent in MijnKPN en je open dan de site mail.kpn.com heb je toegang tot je mail-account en kun je van alles aanpassen en daarna weer opslaan.

Succes.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi en van harte welkom op ons forum @GerritWe!

Ben je er uit gekomen met de uitleg van @JanD hierboven? Wat hij aangeeft klopt; Door in te loggen met jouw KPN ID op MijnKPN kan je jouw wachtwoord van je e-mail aanpassen. Laat maar weten of het is gelukt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 augustus 2022

Met hulp van de helpdesk van KPN zijn al mijn problemen opgelost.