Skip to main content

Als ik naar mijnKPN ga zie ik maar 2 mail adressen. Ik heb echter meerdere e-mail adressen aan de account gekoppeld. Bij enkele van deze adressen is iets fout gegaan met het wachtwoord. Dat wil ik resetten, maar hoe kan ik dat doen? Ik kan via de gegeven opties geen oplossing vinden.

Hallo @Joslugten 

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw (twee) e-mailaccounts. Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Je kan ook een nieuw account wachtwoord aanmaken. Dit wachtwoord geldt ook voor de extra e-mailadressen in dat account.


Top, wat snel een reactie en wat handig. Ja, via die link zie ik gelijk al die aliassen. Ik had ook geen idee dat die dan allemaal hetzelfde wachtwoord hebben. @RBxx heel hartelijk bedankt!


Hi @Joslugten, ik zie dat @RBxx je al helemaal op weg heeft geholpen, top! :blush: