Skip to main content
Beantwoord

wachtwoorden email adressen beheren

• May 15, 2021
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Als ik naar mijnKPN ga zie ik maar 2 mail adressen. Ik heb echter meerdere e-mail adressen aan de account gekoppeld. Bij enkele van deze adressen is iets fout gegaan met het wachtwoord. Dat wil ik resetten, maar hoe kan ik dat doen? Ik kan via de gegeven opties geen oplossing vinden.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Joslugten 

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw (twee) e-mailaccounts. Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Je kan ook een nieuw account wachtwoord aanmaken. Dit wachtwoord geldt ook voor de extra e-mailadressen in dat account.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2021

Hallo @Joslugten 

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw (twee) e-mailaccounts. Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Je kan ook een nieuw account wachtwoord aanmaken. Dit wachtwoord geldt ook voor de extra e-mailadressen in dat account.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2021

Top, wat snel een reactie en wat handig. Ja, via die link zie ik gelijk al die aliassen. Ik had ook geen idee dat die dan allemaal hetzelfde wachtwoord hebben. @RBxx heel hartelijk bedankt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Joslugten, ik zie dat @RBxx je al helemaal op weg heeft geholpen, top! :blush: