Skip to main content

Mijn moeder had problemen met haar iPad, is apple-id kwijt en kan de iPad niet meer in.

Nu kunnen we dat Apple-ID resetten door een mail naar haar kpn-mail te sturen. Maar daar is het wachtwoord ook van kwijt. We willen het wachtwoord van de kpnmail opvragen / dan wel opnieuw instellen, nu heb ik begrepen dat dat kan met behulp van contractnummer, dat nummer staat op de factuur die ze krijgt. maar daar kan ze nu niet bij, want die komt via de mail. 

Dat lijkt ook niet te lukken. Ik vraag me af wat nu de meest handige aanpak is, kan er een papieren factuur naar haar toegestuurd worden?  Of is er nog een andere mogelijkheid? Wat is wijsheid? 

Ik wil in het weekend bij haar langsgaan, maar ben in de tussentijd informatie aan het verzamelen.

Hallo @Rob Deventer ,

Als het goed is, staan de facturen ook in Mijn KPN. 

Ze kan met haar KPN-ID inloggen op Mijn KPN. 

 

 


Hoi Noordzee, bedankt. Ik zal eens navragen of ze daar wel bijkan, heb je daar ook geen wachtwoord voor nodig? 


Jawel, maar wellicht heeft ze die wel opgeslagen in haar computer of ergensanders bewaard. 


@Noordzee : inderdaad heeft ze wat in de computer gevonden

 


Hi Rob, welkom hier. 

Daar kunnen wij uiteraard ook bij helpen. In Mijn KPN kun je het inderdaad ook wijzigen, en anders heb je haar klantnummer nodig. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 3 laatste cijfers van haar bankrekening. Dit ter verificatie zodat ik het klantnummer kan achterhalen.


@Noordzee : inderdaad heeft ze wat in de computer gevonden

 

Mooi @Rob Deventer ,

Dan zou je het klant/contractnummer kunnen terugvinden in Mijn KPN, bv op een factuur. 

Is dat gelukt? 

Zo niet , dan wil Alex jullie ook helpen. (Zie hierboven) 
 


Allen bedankt voor de vlotte reactie. Nu het erop lijkt dat het klantnummer is gevonden (misschien staat het ook wel op haar papieren bankafschriften) zal ik het eerst daarmee proberen. Mocht dat toch geen resultaat opleveren dan meld ik me weer. Heb mijn profiel aangevuld. In het weekend ga ik langs om een en ander aan te passen.

 


Fijn dat het klantnummer nu gevonden is. 
Via deze link kun je het wachtwoord wijzigen met behulp van het klantnummer:

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

Dat kan alleen bij haar thuis:

Wachtwoord wijzigen met je klantnummer 

Let op: Dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk en je je klantnummer bij de hand hebt.

 


Laat het ons weten mocht het nodig zijn.


Allen bedankt voor de vlotte reactie. Nu het erop lijkt dat het klantnummer is gevonden (misschien staat het ook wel op haar papieren bankafschriften) zal ik het eerst daarmee proberen. Mocht dat toch geen resultaat opleveren dan meld ik me weer. Heb mijn profiel aangevuld. In het weekend ga ik langs om een en ander aan te passen.

 

@Rob Deventer

Ik ben toch nog benieuwd of het aanvragen van het wachtwoord voor de KPN-mail nu wel is gelukt via haar klantnummer. 


Dat ging heel vlot!! Als het klantnummer hebt en je zit daar op het netwerk dan is het makkelijk.


Ah, mooi zo! :thumbsup_tone4:


Fijn dat het is gelukt!