Skip to main content

Ik wil het wachtwoord van mijn freeleraccount resetten

Hallo @HahnEvert 

 

Zie deze pagina: https://freeler.email.kpn.com/


Dat werkt helaas niet GeSp . Het oude wachtwoord weten we niet (meer).  En bellen met klantenservice heeft niets opgelost. Totaal niet klantvriendelijk ook. Zij verwijzen ons zelfs terug naar dit Forum!


Dat gebeurd i.d.d. vaker als ik de verschillende topics bekijk over het resetten van het freeler wachtwoord, als de klantenservice het niet (meer) kan kunnen ze dat stukje beter van die pagina verwijderen, dat voorkomt nodeloos bellen.

 

Gelukkig kan een KPN moderator je wel helpen!

Vul je forumprofiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Daarna maakt de moderator een tijdelijk wachtwoord voor je aan. Die krijg je per privébericht. 

Zodra je die ontvangen hebt, maak dan je eigen wachtwoord aan via deze website. 

 

Bron:

 


Hoi @HahnEvert. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat hierboven al het juiste antwoord is gegeven, waarvoor dank! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het emailadres achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Het e-mailadres kan je kwijt in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. 


@Vikash de informatie staat nu in het profiel.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een prive bericht met daarin een tijdelijk wachtwoord. Ik wil je wel adviseren om het wachtwoord zo snel mogelijk te wijzigen op deze pagina. 


@Vikash dit is dan per mail verzonden neem ik aan ?


@HahnEvert , Privéberichten kan je zo vinden, eerst op je avatar klikken en dan krijg je onderstaand menu:

 


@HahnEvert Ik heb het tijdelijke wachtwoord inderdaad in een privébericht verstuurd.


Hallo Vikash, zou u het wachtwoord nog een keer kunnen resetten aub? Map met privéberichten te laat gevonden en wachtwoord is inmiddels verlopen.


@HahnEvert Natuurlijk! Ik heb het wachtwoord opnieuw gereset en een privébericht naar je verstuurd. 


@HahnEvert, Privéberichten kan je zo vinden, eerst op je avatar klikken en dan krijg je onderstaand menu:

Bedankt voor de hulp. Het probleem is nu gelukkig opgelost.

 


@Hahn Graag gedaan!😊