Skip to main content
Antwoord

Wachtwoordreset e-mailaccount Freeler

• December 18, 2023
  • 13 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik wil het wachtwoord van mijn freeleraccount resetten

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een prive bericht met daarin een tijdelijk wachtwoord. Ik wil je wel adviseren om het wachtwoord zo snel mogelijk te wijzigen op deze pagina. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• December 18, 2023

Hallo @HahnEvert 

Zie deze pagina: https://freeler.email.kpn.com/

• Nieuwkomer
  • December 18, 2023

Dat werkt helaas niet GeSp . Het oude wachtwoord weten we niet (meer).  En bellen met klantenservice heeft niets opgelost. Totaal niet klantvriendelijk ook. Zij verwijzen ons zelfs terug naar dit Forum!

• December 18, 2023

Dat gebeurd i.d.d. vaker als ik de verschillende topics bekijk over het resetten van het freeler wachtwoord, als de klantenservice het niet (meer) kan kunnen ze dat stukje beter van die pagina verwijderen, dat voorkomt nodeloos bellen.

Gelukkig kan een KPN moderator je wel helpen!

Vul je forumprofiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Daarna maakt de moderator een tijdelijk wachtwoord voor je aan. Die krijg je per privébericht. 

Zodra je die ontvangen hebt, maak dan je eigen wachtwoord aan via deze website. 

Bron:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @HahnEvert. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat hierboven al het juiste antwoord is gegeven, waarvoor dank! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het emailadres achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Het e-mailadres kan je kwijt in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2023

@Vikash de informatie staat nu in het profiel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2023

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een prive bericht met daarin een tijdelijk wachtwoord. Ik wil je wel adviseren om het wachtwoord zo snel mogelijk te wijzigen op deze pagina. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2023

@Vikash dit is dan per mail verzonden neem ik aan ?

• December 21, 2023

@HahnEvert , Privéberichten kan je zo vinden, eerst op je avatar klikken en dan krijg je onderstaand menu:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@HahnEvert Ik heb het tijdelijke wachtwoord inderdaad in een privébericht verstuurd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2023

Hallo Vikash, zou u het wachtwoord nog een keer kunnen resetten aub? Map met privéberichten te laat gevonden en wachtwoord is inmiddels verlopen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@HahnEvert Natuurlijk! Ik heb het wachtwoord opnieuw gereset en een privébericht naar je verstuurd. 

• Nieuwkomer
  • December 29, 2023

@HahnEvert, Privéberichten kan je zo vinden, eerst op je avatar klikken en dan krijg je onderstaand menu:

Bedankt voor de hulp. Het probleem is nu gelukkig opgelost.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Hahn Graag gedaan!😊